n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: ולמרות הכל, חוגגים את פורים

ראשון לציון: ולמרות הכל, חוגגים את פורים

הופעות סטנד אפ, תחרות מונולוגים קומית, הצגות מוזיקליות וגם המיזם המסורתי: "פרגן לשכן" המעודד משלוחי מנות בין שכנים. כך ייראה פורים השנה בראשון לציון

פורים משלוח מנות צילום דוברות עיריית ראשון לציון

רק לפני שנה היה היכל התרבות בראשון לציון מלא עד אפס מקום בהופעה פורימית וחגיגית של ישי ריבו במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין. אלא שמאז נכנסו ההגבלות על התקהלויות וחגי ישראל נחגגו רק עם המשפחה הגרעינית.

משלוח מנות ממתקים פורים צילום דוברות עיריית ראשון לציון

השנה, למרות האופטימיות ממגמת החיסונים והורדת התחלואה, ההגבלות על חגיגות עדיין כאן ובראשון לציון נחושים לקיים את מצוות החג: שמח ומבדח.

במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין, תערך תחרות המונולוג הקומי במתכונת וברוח תקופת הקורונה. סטודנטים בעלי כישרון קומי ודרמתי, הלומדים בבתי הספר למשחק בישראל, יציגו את המונולוג מול חבר שופטים והקהל ברובו ייהנה מהבית בשידור חי וישיר בפייסבוק ובאתר היכל התרבות ראשון לציון.

אגף הנוער והצעירים במינהל קהילה לקחו על עצמם להצחיק את הצעירים ב"סטנדפורים" שיתקיים במתכונת זום ביום רביעי (24.2) בשעה 21:30.

אור ליפל ינחה וגיא הוכמן ולאה לב אמונים על החלק האומנותי. וזה לא הכל, במרכז הנוער הבלאנס ישדרו בלייב ביום חמישי (25.2) בשעה 19:00 הופעות ואפילו תחרות תחפושות, כאשר על המופע המרכזי אמונה הזמרת והיוצרת יסמין מועלם.

גם תלמידי בתי הספר היסודיים לא יישארו מקופחים, במסגרת סל תרבות עירוני ישודרו בזום הצגות מוזיקליות ללא עלות לתלמידי כיתות א'-ו'. התיאום יעשה מול רכזות סל התרבות הבית ספריות.

ההצגות שישודרו הן "אי המטמון" ו"רובין הוד" מבית תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער וכן "חגיגה ישראלית עם שולי ומשה דיין"- מופע מוזיקלי באווירה פורימית.

ביום חמישי (25.2) בשעה 18:00 תעלה ההצגה "הביצה שהתחפשה". פרטים על ההצגה באתר העירוני, ניתן יהיה לצפות בה עד יום ראשון בבוקר.

פרגן לשכן צילום דוברות עיריית ראשון לציון

בנוסף, כמיטב המסורת, מוביל מינהל קהילה בעירייה את מיזם "פרגן לשכן" המעודד משלוחי מנות בין שכנים לשכנות. מינהל קהילה מחלק אלפי מארזים צבעוניים ברוח החג.

התושבים ותלמידי בתי הספר שיקבלו את המארזים, ימלאו אותם בכל טוב ויחלקו לפי ראות עיניהם. 5000 מארזים חולקו לבתי ספר יסודיים ו -9000 מארזים מחולקים בשכונות ברחבי העיר.

  משלוח מנות פורים פרגן לשכן צילום דוברות עיריית ראשון לציון פרגן לשכן משלוח מנות צילום דוברות עיריית ראשון לציון

צילומים: דוברות עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות