n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / ראשון לציון: הסגר הסתיים והבדיקות ממשיכות בהילוך גבוה

ראשון לציון: הסגר הסתיים והבדיקות ממשיכות בהילוך גבוה

לצד פתיחת מבצע החיסונים לכלל הציבור, עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף יקיימו כמעט כל השבוע בדיקות קורונה במתחמים ברחבי העיר

מתחם "היבדק וסע" בעיר. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון
מתחם "היבדק וסע" בעיר. צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

התחלואה עדיין גבוהה, ראשון לציון מוגדרת כתומה והסגר המהודק מגיע לסיומו. כל אלו הביאו את עיריית ראשון לציון ופיקוד העורף לקיים לא פחות מחמישה ימי בדיקות בשבוע הקרוב.

ארבעה ימים, מיום שני ועד יום חמישי, יהיו בשיטת דרייב אין בצד המזרחי של חניון היס-פלנט בין השעות 09:00 – 17:00. המתחם זמין גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. ביום שישי יפעל בין השעות 09:00 – 14:00

אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה. שיטה זו הוכיחה את עצמה בשבוע החולף, כאשר למעלה מאלף איש להיבדק בכל אחד מימי הבדיקות.

יום בדיקות נוסף יתקיים ביום שבת במרכז הספורט 360 ברחוב האוניברסיטה 2, שכונת פרס נובל, בין השעות 13:00-21:00. במקרה זה, הבדיקות ללא עלות וללא הפנייה, אולם מיועדות למי שאינו סובל מתסמיני הנגיף ואינו נמצא בבידוד.

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה "בדיקה" לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם.

טרם התקבלה החלטה על פתיחת מערכת החינוך, אולם בעירייה נערכים לחזרת הלימודים כבר השבוע בקרב הגילאים הצעירים.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אנחנו עושים מאמצים להוריד את התחלואה בעיר לקראת החזרה ללימודים. הובלנו מבצעי בדיקות וחיסון בקרב עובדי ההוראה ונמשיך לעודד את גלל תושבי העיר להיבדק ולהתחסן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 15.38.46_c0328f4f

ראשון לציון: אפיית מצות מהדרין קהילתית, לפני חג הפסח.

תפריט נגישות