n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: המאמן האגדי לייזי ורד, הלך לעולמו בגיל 58

ראשון לציון: המאמן האגדי לייזי ורד, הלך לעולמו בגיל 58

לפני כעשור חלה קפטן הפועל ראשון לציון בסרטן, החלים וחזר לענף הכדוריד כמאמן נערץ. לפני כחצי שנה חלה שוב והבוקר נפטר. איתן שלום, חבר מועצת העיר: "הוא היה אגדה במותו ובחייו". חברת המועצה מעיין פאלח: "זו אבידה עצומה"

לייזי ורד צילום מתוך הספר הפועל ראשון לציון כדוריד- 40 שנות פעילות והישגים
לייזי ורד ז"ל, צילום מתוך הספר "הפועל ראשון לציון- 40 שנות פעילות והישגים"

לייזי ורד, שחקן נבחרת ישראל והמאמן האגדי של הפועל ראשון לציון בכדוריד, הלך הבוקר (רביעי) לעולמו והוא בן 58 בלבד.

ורד, יליד ראשון לציון, למד בגימנסיה הריאלית והחל את קריירת המשחק בכדוריד בכיתה ח'. מהר מאוד התבלט, הצטיין בתחומו והוביל את קבוצתו להישגים.

"נפלה עטרת ראשינו", נמסר ממועדון הכדוריד הפועל אלטשולר שחם ראשון לציון. "על לכתו בטרם עת של לייזי ורד, שחקן ומאמן האגודה, הקפטן האגדי של הפועל ראשל״צ ושחקן נבחרת ישראל.

"תרומתו העצומה של לייזי ז״ל, איש כדוריד בכל רמ״ח אבריו, לכדוריד ולהישגי הפועל ראשל״צ, לא תסולא בפז ותיזכר עוד שנים רבות. לייזי הטביע את חותמו כאיש מקצוע ללא פשרות וכאדם בעל ערכים ונתינה אין סופית על דורות רבים של שחקני כדוריד. לכתו היא אבדה גדולה ובלתי נתפסת לכדוריד הישראלי ולהפועל ראשל״צ בפרט. אנו מבכים את לכתו ושולחים את תנחומינו למשפחת ורד. יהי זכרו ברוך".

חבר מועצת העיר, איתן שלום, אמר ל"גל גפן ראשון לציון": "לייזי היה אגדה בחייו ועכשיו במותו אני לא מעכל שהוא לא נמצא אתנו. הוא היה עילוי בתחומו. אני שולח למשפחה את תנחומי".

חברת המועצה מעיין פאלח שהכירה את ורד בילדותו, סיפרה: "הוא היה דמות מוערכת ומשמעותית למאות ילדים. לייזי היה אדם גדול ומיוחד, מקצועית ואישית, זו אבדה גדולה".

רן קנון, חברו הקרוב ובעבר שחקן כדוריד: "לייזי היה ספורטאי מצטיין שלא עישן, דאג לאכול בריא ולא צרך אלכוהול. לפני עשור הוא חלה במחלה, נלחם בה בכל כוחו וניצח אותה. לאחר מכן חזר לאמן ילדים בכדוריד. לצערי, לפני שנה המחלה הארורה חזרה והביסה אותו. הלב כואב, הוא היה חבר קרוב שנים רבות".

ורד השאיר אחריו אישה ושני ילדים. יהי זכרו ברוך

  לייזי ורד צילום מתוך הספר, הפועל ראשון לציון כדוריד- 40 שנות פעילות והישגים

לייזי ורד עומד מימין- צילום מתוך הספר "הפועל ראשון לציון- 40 שנות פעילות והישגים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות