n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / חדשות חמות / ראשון לציון: הלברדור הגוסס מצא בית חם

ראשון לציון: הלברדור הגוסס מצא בית חם

הוא נמצא נטוש בתוך קופסת קרטון, רופא השירות הווטרינרי העניק לו טיפול ראשוני מציל חיים והטכנאית הווטרינרית הראשית, לילך קונסטנטין, שטיפלה בו, החליטה גם לאמץ אותו

בולי לברדור כלב צילום דוברות עיריית ראשון לציון
בולי הלברדור- צילום: דוברות עיריית ראשון לציון

בולי הלברדור בן ה-13 היה קרוב לעולם הבא. מדמם וגוסס הוא ננטש בצדי הדרך באחת השכונות בעיר. פקח סיור מהחברה לביטחון, דר אלמוג, מצא אותו כשהוא רועד מקור בתוך קרטון.

בולי הועבר בדחיפות לכלבייה העירונית. בשלב הראשון רופא השירות הווטרינרי, ד"ר רפי וטורי, נתן לו טיפול מציל חיים כולל מנת דם וייצב אותו.

משם הועבר בדחיפות לבית החולים הווטרינרי בבית דגן. בזכות ערנותה ונכונותה של הטכנאית הווטרינרית הראשית בבית החולים, לילך קונסטנטין, בוצעה לבולי ביופסיה שאיתרה גידול ברגלו.

בולי עבר ניתוח דחוף להסרת הגידול, שכללה קטיעת כף רגלו, והועבר להתאוששות ושיקום בכלבייה העירונית. גורלו של בולי המשיך להשתפר ולמרות גילו המתקדם ומצבו הרפואי, הוא מצא בית חם אצל מי שטיפלה בו, טכנאית בית החולים, לילך קונסטנטין.

זו אינה הפעם הראשונה שצוותי הרפואה ופקחי בעלי החיים מתגייסים למשימה, רק לפני שלושה שבועות היה זה מפקח השירות הווטרינרי בראשון לציון, יאיר מעיין, שמשפחתו אימצה כלבה מעורבת וכבדת ראייה בת 12, שנמצאה בבית קשישה ערירית שנפטרה.

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר יהונתן אבן צור, אמר: "הביטוי 'והדרת פני זקן' מקבל משמעות גם בעולם שלנו בשירות הווטרינרי. כולם כאן מתגייסים לכל בעל חיים שמגיע אלינו, אם הוא פצוע וזקוק לטיפול מסור או פשוט זקוק לבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240418-WA0006

ראשון לציון מתמרקת לקראת הפסח

תפריט נגישות