n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: דוגמא ומופת!

ראשון לציון: דוגמא ומופת!

הכירו את לוחם צנחנים רב"ט ג'ורדן ביבס מצטיין נשיא לשנת 2021

ג'ורדן ביבס 1- צילום דובר צהל

ג׳ורדן ביבס, בן 20, מתגורר בראשון לציון, לפני כ10 שנים עלה מטורונטו שבקנדה ביחד עם אחיו הגדול ושני הוריו. כשעלה לארץ נתקל בקשיים בשפה עליהם התגבר בזכות חבריו הקרובים ומסגרת בית הספר. כשהיה רק בן 18, נפטר אביו מדום לב, אך למרות הקושי ג'ורדן הצליח לנתב את דרכו לעשייה ושיפור עצמי.

כאשר שאלנו את ג׳ורדן מי האנשים שהוא הכי מעריך הוא אמר: "התשובה תמיד תהיה זהה- אמא, שבלעדיה לא הייתי מי שאני היום, אבי החורג, שמהווה עבורי דוגמה אישית בכל תחום, ואחי הגדול, שהוא אוטיסט בתפקוד גבוה שנלחם להתנדב לצבא וכיום משרת כאפסנאי בפלמחים".

ג׳ורדן ואחיו גרים שניהם ביחד בראשון לציון, ואמם ואביהם החורג גרים יחדיו באיטליה. ג׳ורדן מעולם לא ויתר לעצמו והמשיך כך גם בשירותו הצבאי ובחר להתנדב לחטיבת הצנחנים וכיום הוא משרת בשירות משמעותי כצלף בחטיבה, הוא מספר כי "החברים הפכו מזמן למשפחה".

בעקבות הקשיים שחווה במהלך השנים, לג׳ורדן יש משפט שמלווה אותו לאורך כל הדרך, ״אם עובדים קשה וממשיכים קדימה, בסוף הכל יסתדר״.

רב"ט ג'ורדן ביבס נבחר לקבלת אות מצטיין הנשיא בזכות עבודתו הקשה ומאמציו למלא את תפקידו על הצד הטוב ביותר. מפקדיו מספרים בגאווה על מקצועיותו ופעולותיו בכלל צה"ל ומחוצה לו והוא מהווה חלק משמעותי בחטיבת הצנחנים.

ג'ורדן ביבס – צילום דובר צהל

ג'ורדן ביבס- צילום: דובר צה"ל

יישר כח!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות