n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הסתיים האיכלוס בפרוייקט הראשון להשכרה לטווח ארוך בראשון לציון

הסתיים האיכלוס בפרוייקט הראשון להשכרה לטווח ארוך בראשון לציון

הכנסות החברה בסיכום שנת 2021 מהפרויקט מסתכמים לכ-4.3 מיליון שקלים ורווח של כ-4 מיליון שקלים בסך הכל

זוג צילום קרן הריט אזורים Living
צילום: קרן הריט אזורים Living

קרן הריט "אזורים Living" מבית אזורים מתכבדת להכריז על סיום אכלוס של פרויקט להשכרה לטווח ארוך בשכונת "הרקפות" החדשה בראשון לציון, בצפון העיר שבמזרח העיר. מדובר בפרויקט הראשון בעיר של שכירות ארוכת טווח. כ-30% מתושבי העיר גרים בשכירות ועל כן העיר מהווה פוטנציאל רב לפרויקטים של שכירות ארוכת טווח.

הפרויקט כולל 2 מגדלים בגובה 24 קומות, בהם 216 יחידות דיור שאוכלסו כולן. תמהיל הדירות בפרויקט רחב, וכולל דירות בנות 3, 4 ו- 5 חדרים וכן דירות דופלקס גג מפנקות. כל הדירות בפרויקט מוצעות להשכרה לטווח של עד 10 שנים החל ממחיר של 3,920 ₪ לחודש. מדובר בפרויקט במיקום אסטרטגי ונגיש, בשכונה חדשה ומודרנית, מלאת שטחים ירוקים, מבני ציבור חינוך ופנאי. 25% מהדירות יושכרו במחיר מופחת של כ-20% ממחיר דירה בשוק החופשי. כיום דיירים חדשים שיהיו מעוניינים להשכיר בפרויקט, ייכנסו לרשימת המתנה.

הייחוד של הפרויקט הוא שהמתחם נבנה בצורת Multi Family, כלומר לחדרי הדיירים המשותפים בבניינים יש גישה חיצונית מזו של לובי הבניין, כך שכל דיירי הפרויקט בכל הבניינים נהנים ממועדוני הדיירים המושקעים ביניהם קליניקה, חדר משחקים, חדר חוגים, חדר חברת ניהול, חדר כושר, מועדון דיירים ועוד.

נוי ואליאור אוחנה, זוג צעיר המשכיר דירת 3 חדרים בפרויקט ה"רקפות" מציינים: "נכנסנו לפרויקט של ליווינג בקיץ האחרון, בכל המעבר והכניסה לדירה ליוו אותנו אנשי צוות מדהימים עם ים של סבלנות. הדירה מהממת ומותאמת לצרכים שלנו עד שלפעמים לא בא לנו לצאת מהבית. כמובן שגם כל ה-facility שהבניין מציע שינה לנו לטובה את רמת החיים (התחלנו להתאמן בחדר כושר לפחות פעמיים בשבוע!). בגדול , אנחנו שמחים על ההזדמנות להצטרף לפרויקט , אין ספק שזה נותן תחושת בטחון ונחת לטווח הארוך!"

  צילום קרן הריט אזורים Living

צילום: קרן הריט אזורים Living

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ספי בלילין

    מעוניינים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות