n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מפגש וירטואלי מרגש בין תלמידים מראשל"צ ואוקראינה

מפגש וירטואלי מרגש בין תלמידים מראשל"צ ואוקראינה

"פרויקט עולם" בו משתתפים תלמידי קריית החינוך רביבים יחד עם תלמידים מאוקראינה והולנד, הפך לאחרונה למפגש וירטואלי עם התלמידים האוקראינים ששיתפו את מה שעובר עליהם בתקופה הקשה הזו

זום תלמידים צילום דוברות עיריית ראשון לציון
התלמידים בזמן מפגש "פרוייקט עולם" צילום: דוברות ראשון לציון

בקריית החינוך ״רביבים״, בניהולה של בלה בסן, ובהנחיית איריס מלכה רכזת אנגלית, וננסי לוי מורה לאנגלית, מתקיים זו השנה השנייה, ״פרוייקט עולם״ בו משתתפות" ישראל, אוקראינה והולנד, בשפה האנגלית ובהשתתפות תלמידי י״א-י״ב.

לאור הארועים האחרונים באוקראינה, הוחלט בפרויקט עולם לאפשר לתלמידים מישראל ואוקראינה להפגש ווירטואלית, לשתף, להזדהות ולאוורר רגשות. למפגש הצטרפו גם תלמידים מליטא, השותפים לפרויקט, וכן התקבלה פניה מבית ספר נוסף עמו נמצאים בקשר מקריית החינוך המקומית וכך השתתפו במפגש המרגש תלמידים מישראל, אוקראינה וגם הולנד וליטא.

המפגש התקיים בתנאים לא פשוטים של התלמידים מאוקראינה: חלקם גוייסו לפעילות צבאית, חלקם מתנדבים בבתי ספרם ובקהילה בסיוע לפליטים וחלקם התפנו לאזורים כפריים מחוץ לערים.

הנהלת פרויקט עולם מקיימת בימים אלו קשרים יום יומיים עם אנשי חינוך ברחבי אוקראינה המשתפים במצבם בזמן אמת. מקריית חינוך רביבים מסרו: "ליבנו עם חברינו המחנכים והתלמידים ואנו מאחלים להם ביטחון, בטיחות ושלום"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות