n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בראשון לציון, חולון ובת ים, החליטו לא לפתוח את מערכת החינוך

בראשון לציון, חולון ובת ים, החליטו לא לפתוח את מערכת החינוך

ראשי הערים- רז קינסטליך, מוטי ששון וצביקה ברוט, החליטו לפעול יחדיו במתווה משותף כל עוד רמת התחלואה היא גבוהה

כיתה א גנית – ביס בן צבי צילום עיריית חולון
כיתה ריקה. צילום אילוסטרציה: עיריית חולון

שלושת ראשי הערים השכנות זו לזו- ראשון לציון, חולון ובת ים, החליטו בשיתוף פעולה משולש, לגבש מתווה בו יפעלו יחדיו כל עוד רמת התחלואה באזור נשארת גבוהה. רז קינסטליך, מוטי ששון וצביקה ברוט, החליטו שגם אם הממשלה תאשר את פתיחת מערכת החינוך, הם ישאירו אותה סגורה לעת עתה.

ראש עיריית בת ים- צביקה ברוט, כתב בעניין בדף הפייסבוק שלו: "לא נשגע את הילדים. שוחחתי עם חבריי ראשי הערים ראשון לציון וחולון, ויחד החלטנו להתנגד לפתיחת מערכת החינוך אם הממשלה תקבל את המתווה המדובר כעת, המבקש להביא ללמידה חלקית באוויר הפתוח. נחזיר את הילדים לבתי הספר רק תחת מתווה הגיוני, שנגבש מחר יחד, ולא נשגע את התלמידים ואת המורים שלנו. בשלב הזה נמקד את כל תשומת הלב להורדת נתוני התחלואה והעלאת קצב המתחסנים, כדי להציל חיי אדם ולנסות לחזור בהקדם לשגרה."

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך הוסיף בדף הפייסבוק האישי שלו: "המדינה צריכה לתת לנו ראשי הערים, להחליט היכן ניתן לפתוח את מערכת החינוך והעסקים ובאילו שכונות, לפי נתוני התחלואה בעיר. אנחנו מכירים את התושבים שלנו באופן הטוב והמדויק ביותר, אנחנו הובלנו את הטיפול בתוך הערים החל מפרוץ המגיפה ואנחנו גם יודעים להביא תוצאות."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות