n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / שנה חדשה: איך לעצב חדר ילדים מנצח

שנה חדשה: איך לעצב חדר ילדים מנצח

שנת הלימודים החדשה כבר כאן, ובבתים רבים בישראל מעצבים מחדש את חדר הילדים לכבוד שכבת הגיל החדשה והכיתות החדשות אליהן עלו ילדי הבית

חדר ילדים
צילום: האוס אין

בעוד בבתים רבים מציבים חדרי הילדים אתגרים מסוגים שונים, בעיקר עקב מחסור בשטח ומקום בבית, חשוב מאוד לעצב את חדרי הילדים בחוכמה וכך להבטיח לילדים שנת לימודים נעימה ופורייה, במיוחד כאשר חלקה צפוי להיערך מהבית. להלן כמה עצות בסיסיות אך חשובות לעיצוב נכון וחכם של חדר הילדים:

 

דגש על בחירה נכונה של מיטת ילדים

המיטה היא אחד מפרטי הריהוט הבסיסיים ביותר בכל חדר, כמו גם בחדרי ילדים, ובמקרה זה ניתן לבחור מיטת ילדים או נוער אשר תשנה לחלוטין את חדר הילדים, לטובה כמובן. אפשרות אחת היא בחירה של מיטת ילדים המגיעה עם שטח אחסון מובנה, דוגמת מגירות רחבות בתחתית המיטה או תא אחסון רחב ידיים מתחת לשטח המזרון כולו. בחדרי ילדים במיוחד, כל סנטימטר מעוקב של שטח אחסון הוא חשוב ושימושי, ומיטות המכילות שטח אחסון מובנה מאפשרות לנצל באופן יעיל הרבה יותר את שטח החדר הכולל, ולפנות שטח אחר בחדר לטובת משחקים וכו'.

בנוסף, ניתן למצוא כיום עיצובים רבים ושונים של מיטות ילדים מרופדות, כאלו אשר גם החלקים התחתונים שבהן מרופדים, על מנת למנוע תאונות ופציעות מיותרות. ילדים אוהבים לשחק ולהשתולל בחדר, ורהיטים עם פינות חדות עלולים להוות סכנה מסוימת עבורם. מיטה מרופדת תבטיח שלא ייפצעו גם אם ייתקעו בה בחוזקה, ותעניק לחדר הרגשה כללית נעימה וחמימה יותר…

 

רהיטים משולבים וארונות הזזה

אפשרות נוספת לעצב את חדר הילדים האולטימטיבי היא באמצעות בחירה בפרטי ריהוט משולבים, כאלו המשלבים לפחות שני רהיטים שונים באותו מוצר, וכך מייעלים את השימוש בשטח החדר. דוגמה קלאסית לכך היא ארון בגדים המשולב עם שולחן כתיבה ו/או מיטת גלריה. פריט מסוג זה מאפשר לנצל שטח נתון באופן אופטימאלי, ולספק לילדים את כל מה שהם צריכים מהחדר שלהם, בנוחות ובמרחב מרווח ונעים.

פריט נוסף שכדאי לשקול לחדר הילדים הוא ארון הזזה. בעוד ארונות הזזה מתאפיינים בשטח אחסון רחב יחסית ואינם תופסים מקום מיותר במרחב החדר (מפני שהדלתות אינן נפתחות החוצה מהארון אלא מוזזות הצידה, לתוך מסילה ייעודית), כמו גם במפתח רחב המאפשר לאחסון ולמצוא חפצים רבים בקלות יתרה, מדובר בפתרון אידיאלי עבור חדרי ילדים ונוער כאחד. ארון הזזה רחב ידיים עם מראה גדולה על הדלת עשוי בהחלט להיות הפתרון המועדף על בנות ו/או חדרים של בני נוער, למשל, ולהעניק לחדר הילדים מראה נקי, חלק, פשוט ואלגנטי.

לסיכום, באמצעות בחירה נבונה וקנייה של כמה מהפריטים הגדולים, המרכזיים וההכרחיים עבור כל חדר, ניתן בקלות לעצב חדר ילדים מנצח – כזה שלילדים יהיה כיף ונעים להיות בו ואשר יספק עבורם את כל צרכיהם היומיומיים.

*** רשת האוס אין מזמינה אתכם לאתר הבית לחנות האונליין לבחירה ולהזמנת רהיטים מעץ מלא ובהתאמה אישית.

 

חדר ילדים
צילום: האוס אין

 

 

כתבה בשיתוף רשת האוס אין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות