n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / צימרים זולים ברמת הגולן ברמות הפינוק הכי גבוהות

צימרים זולים ברמת הגולן ברמות הפינוק הכי גבוהות

מישהו ביקש צימרים יוקרתיים החל מ-490 ₪ ללילה ולא קיבל? צימרים זולים ברמת הגולן שומרים על רמות הפינוק הכי גבוהות שאפשר בכלל לדמיין, כולל סוויטות עם בריכות פרטיות, צימר עם ג'קוזי מפנק, ג'קוזי ספא ועוד. בואו נדבר על נופש זול בצפון ב-2020, ככה הוא נראה:

צימרים
צילום: FREEPIK

בין אם אתם מחפשים אחר צימר זול לזוגות, או צימר זול למשפחות, יישוב חד נס הוא הכתובה שיש להזין ב-WAZE. אתם מוזמנים להכיר את הדרך הטובה להנות בגדול, אבל גם לחסוך בכסף תוך כדי. זה קורה ככה – ישנם 12 מתחמי אירוח כפרי בחד נס, שבעליהם התאגדו לכדי קבוצה אחת המובילה כיום את התיירות ברמת הגולן. מאחר ואותם בעלי צימרים ברמת הגולן מפרסמים את עצמם באינטרנט ולא תלויים באף חברת שיווק, הם למעשה חוסכים בעלויות פרסום. איפה זה מתבטא? אצל הצרכן, שמגיע להתארח באותם 12 מתחמי אירוח כפרי ויוקרתי בחד נס. כך יוצא, שאם חיפשתם אחר צימר זול ברמת הגולן, למעשה מצאתם צימר יוקרתי וזול ברמת הגולן.

 

צימרים ברמת הגולן בהנחות עבור קבוצות ואירועים עד 50 איש

מה נמצא ביישוב חד נס? אנחנו מדברים על צימרים זולים עם בריכה פרטית, סוויטות זולות עם בריכות מחוממות וג'קוזי, מלונות בוטיק ליד הכנרת בזול עם חמאם טורקי ועוד. רוצים לדבר גם על אירועים מיוחדים? ישנם צימרים לאירועים מיוחדים בזול, כולל צימרים לאירוע עד 50 איש.

חתונה עד 50 איש היא אופציה שרבים בוחרים בה בשנת 2020 בעקבות הנגיף המדובר, ככה שגם חתונות ניתן לחגוג במתחמי צימרים בחד נס. אתם מוזמנים להכיר מתחמי אירוח ענקיים, שגודלם עולה על 200 מ"ר בחלק מהמקרים. עם תו סגול והמון דרכים לפנק את האורחים, מתחמים מלונות בוטיק וצימרים בחד נס הם בהחלט המקום להגיע אליו בכדי לחגוג אירוע כזה או אחר.

אוקי, אם כבר הזכרנו את העניין של אירועים בצימרים בצפון, אנחנו רוצים להציע לכם טיפ קטן – סדנאות אוכל בצפון! בהחלט כיף ענק.

 

צימרים ברמת הגולן בהנחה ובליווי אטרקציות מעולות

ישנן סדנאות אוכל ובישול שניתן להזמין עד פתח הצימר, ככה שאתם מכוסים מבחינת פעילויות כיפיות. יש סדנאות אפיית פיצות, הכנת גבינות ועוד. בין אם אתם מאוהבים במטבח האיטלקי או הצמחוני, תוכלו לאתר סדנה מעולה המגיעה עד הצימר עצמו.

מה עוד מגיע עד הצימר עצמו? עיסוי!

צימר זול ברמת הגולן עם עיסוי, זה כנראה סוג הנופש הכי מפנק שתוכלו לעלות בדמיונכם. עם המון תשומת לב והקפדה על עיסוי מקצועי, מעסות מקצועיות יגיעו עד פתח הצימר בכדי לפנק אתכם וכל ס"מ בגופכם. בהחלט מומלץ ביותר. אם אתם מחליטים ללכת על עיסוי אבל לוותר על סדנת אוכל, אתם מוזמנים לבדוק לגבי צימר זול ברמת הגולן עם ארוחת בוקר. ואנחנו מדברים על ארוחת בוקר SUPER מפנקות!

 

אירוח כפרי ברמת הגולן עם ארוחות מפנקות

אין כמו צימר זול ברמת הגולן, אבל עם ארוחות הבוקר המפנקות ביותר שניתן לדמיין, כולל המון מטעמים בהכנה ביתית ובאמצעות חומרי גלם בגידול מקומי. חשוב לציין, החבילות והדילים של צימרים בזול ברמת הגולן, בדרך כלל לא יכללו ארוחת בוקר.

בין אם תרצו להזמין סדנת אוכל, עיסוי או ארוחת בוקר וארוחת ערב, יהיה צורך להזמין זאת מראש ובתוספת תשלום. מעבר לשירותים אלו, רוב רובם של השירותים והמתקנים הם ללא עלות, כמו למשל בריכות פרטיות וג'קוזי ספא, חמאם טורקי ועוד.

 

מתחמי סוויטות ווילות ברמת הגולן עם בריכות פרטיות ופרטיות

ישנם מתחמי אירוח כפרי בחד נס עם מתקנים פרטיים לחלוטין, המתחמים הם ענקיים ואתם מוזמנים להנות מפרטיות ברמתה הגבוהה והאדוקה ביותר! אין ספק, זה המקום עבור צימר לזוגות, צימרים לציבור הדתי, סוויטות למשפחות, מלונות בוטיק לאירועים עד 50 אנשים ועוד.

אם חיפשתם צימרים עם נוף לכנרת, גם את זה מצאתם ביישוב חד נס. אם אתם מדמיינים בראשכם כרגע צימר עם ג'קוזי פרטי ונוף לכנרת, אנחנו מזמינים אתכם לחוות את זה ביישוב חד נס, תוך כדי שאתם גם נהנים ממחירים ממש אטרקטיביים.

 

חופשה זולה ברמת הגולן עם שלל פינוקי יוקרה (החל מ-490 ₪ ללילה)

מאחר שבשנת 2020 חופשה בחו"ל היא לא אופציה בעקבות הנגיף שכולנו מדברים עליו, צימר זול ברמת הגולן הוא הדרך הכי טובה להנות בגדול וגם לשלם בקטן. אתם מוזמנים כבר עכשיו להרים את הטלפון ולחייג לאחד ממתחמי הצימרים בחד נס אשר מציעים לכם נופש בזול ברמת הגולן. אם אתם מחפשים אחר חופשה זולה ברמת הגולן עם בריכה פרטית ומחוממת, כדאי להכיר אפילו מתחמי צימרים בחד נס עם בריכות בתוך הצימר עצמו! אין יותר פרטיות מזה.

עוד באזור עיירת חד נס, תוכלו להנות גם מהמון סוגים של אטרקציות שוות בצפון. מחפשים אחר אטרקציות לזוגות ברמת הגולן? אולי אטרקציות שוות למשפחות וקבוצות? בין אם כך או כך, כשאתם שואלים את בעלי הצימרים לגבי הנחות על צימרים ב-2020, אל תשכחו לשאול גם לגבי אטרקציות שוות באזור חד נס. תוכלו לקבל את כל המידע שאתם צריכים בטלפון, כולל טיפים עבור מסלולי טיולים ברמת הגולן.

תהנו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות