n
דף הבית / ראשון-לציון / צרכנות ראשון לציון / לחדש את עיצוב הבית עם טפטים

לחדש את עיצוב הבית עם טפטים

בעקבות הקורונה רובנו נאלצנו לשהות בביתנו הרבה יותר ממה שהורגלנו קודם. פתאום התחלנו לשים לב לפגמים שלא ראינו קודם או לחלופין הבנו עד כמה נמאס לנו לחוות את אותו עיצוב שוב ושוב. אך מצד שני המצב הכלכלי הלא פשוט מנעו מרובנו לרוץ ולפוצץ את הכסף שאין לנו באיקאה או בחנויות לעיצוב הבית

טפט
צילום: יח"צ

אז מה עושים אנשים במצבנו? כאלו שמצב אחד רוצים לשפץ ומצד שני לא מעוניינים כרגע להשקעה כספית רצינית. אחת התשובות היא שימוש בטפטים. במיוחד אם מדובר בעיצוב מחדש של החלל או פרטים שבו מבלי לשנות את המבנה עצמו. אז אם החלטתם שהארון במטבח כבר לא עושה לכם את זה בעבר או לחלופין כבר לא כיף לכם לקום לחדר שלכם בבוקר תשקלו לטפט אותם ולחדש אותם עם עיצוב שונה לחלוטין.

אז אמנם טפטים לא בהכרח יכניסו יותר אור אל החלל המסוים שבחרתם לשפץ ולא בהכרח יספקו לכם נוף לים אם אתם חיים מהדירה בפתח תקווה אך הם בהחלט יכולים לתרום לאווירת הרוגע או לאנרגיות שזורמות בבית. ישנם חללים שבהם טפטים יכולים לעשות מהפכה כמו בחדר השינה או בחדר ילדים. הדירה או הבית יכולים להפוך הרבה יותר נוחים הן לעין והן לנפש, במיוחד בתקופה לחוצה כמו עכשיו. שימוש בצבעים בהירים לדוגמא או שימוש בשני סוגי טפטים כמו שנהוג לדוגמא עם טפטים לחדרי תינוקות – אחד עד לגובה הראש, פס מפריד וטפט אחר שממשיך עד לתקרה יכולים לבטל הרגשה קלסטרופובית ולהאיר את הבוקר או הצהריים שלכם. כאשר מדובר ברהיטים בהחלט מדובר בחסכון כספי משמעותי אם אלו ארונות מטבח או ארונות בגדים מסיביים. ההתחשבות ברהיטים בחלל היא חשובה, בין אם רוצים לטפט אותם או לא. לרוב העצה היא להבין מהו הפריט המרכזי בחלל וסביבו ליצור עיצוב משלים או תומך. פריט מרכזי יכול להיות שולחן אוכל, מיטה זוגית או בהעדר פריט כזה ניתן לעשות שימוש בטפט עם תמונה מרכזית ובולטת שתהפוך לאלמנט המרכזי בחלל. חשוב להבין את התאורה הטבעית והמלאכותית בחלל ולוודא כי היא תומכת באותו פריט מרכזי, מומלץ גם למקם אותו ממול הכניסה המרכזית לחדר או כנגד הקיר המרכזי בחלל.

הדבקת הטפטים יכולה לשמש גם בפעילות מחברת במיוחד בזמן הקורונה בין כל דרי הבית, במידה ואינכם מעוניינים להכניס מדביקים זרים הביתה או אם אתם מעוניינים ללמוד מיומנות חדשה. לפעמים האנרגיות הנלוות לפרויקט כזה כבר יוצרות שינוי אנרגטי בכל ההתנהלות והיחס אל הבית או אל הדירה.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות