n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / טור מיוחד: "משטרה עם אפס הרתעה וחוסר יכולת לתת מענה לאזרח"

טור מיוחד: "משטרה עם אפס הרתעה וחוסר יכולת לתת מענה לאזרח"

מיוחד ל"גל גפן". אביה של הנערה, שלכד את הצעיר שהטריד אותה, כותב על מחדל משטרת ראשון לציון: "חיכיתי שעה וחצי לשוטרים שלא הגיעו... לצערי, החשוד הצליח לחמוק מידיי... פגיעה נוספת בנערות ובנשים היא רק עניין של זמן. זו משטרת ישראל 2023"

WhatsApp Image 2023-02-12 at 08.51.49
צילום: פרטי

 

"ככלל, שיגור ניידות ו-ויסות בין אירועים מתבצע על פי דחיפות וחומרת האירוע בדגש על הצלת חיים".

זו תגובת משטרת ראשון לציון שנשלחה לבתי לוין, כתבת "גל גפן", בעקבות אירוע שבו בתי בת ה-16 הוטרדה על ידי צעיר שעקב אחריה לאור יום בשכונת מגוריי, שיכון המזרח. עם תושייה והרבה מזל הצלחתי ללכוד את החשוד וחיכיתי במשך שעה וחצי! לניידת שבוששה מלהגיע. בינתיים, לצערי, הצליח החשוד לחמוק מידיי.

מה בעצם אומרת המשטרה בתגובתה? אם האירוע אינו חמור, בדגש על הצלת חיים, מבחינה זה לא מקרה דחוף.

אם הבנתי נכון אז מקרה שבו נערה בת 16 מסתובבת עם כלבה בגינה שסמוכה לביתה, מוטרדת על ידי צעיר שמציע לה הצעות שונות, חשה מאוימת, נמלטת בריצה, תוך שהחשוד רודף אחריה – הוא אינו מקרה דחוף.

יתרה מכך, אם חשוד נלכד על ידי אזרח – גם אז אין מדובר במקרה דחוף.

שעה וחצי המתנתי למשטרה. שעה וחצי! ואף שוטר לא בא. אשתי התקשרה למשטרה ושאלה מדוע השוטרים מתעכבים. במוקד השיבו לה: "תפתחי קריאה מקוונת באתר". פשוט לא ייאמן.

בסופו של דבר הגיע שוטר אלינו הביתה. זה קרה הרבה אחרי שהחשוד חמק מידיי. הוא גבה עדות, שאל כמה שאלות וביקש לקבל את תמונות החשוד שצילמתי.

כעבור כמה שעות פרסמתי פוסט בצירוף תמונה של החשוד. בין התגובות הרבות היו חמש תגובות של נשים שכתבו כי הן מזהות את החשוד ושגם הן הוטרדו על ידו.

ואם לא די בכך, יומיים אחרי האירוע שבו הוטרדה בתי, זוהה החשוד בקניון מגדלי העיר בשיכון המזרח. הוא הצליח להימלט באמצעות אופניים חשמליים.

לצערי, פגיעה נוספת בנערות ובנשים היא רק עניין של זמן.

זו משטרת ישראל 2023. אפס הרתעה, חוסר יכולת לתת מענה לאזרח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות