n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: האם תהיה תחבורה ציבורית ישירה לנמל התעופה?

ראשון לציון: האם תהיה תחבורה ציבורית ישירה לנמל התעופה?

השמים נפתחו מזמן, החיים חזרו למסלולם, נמל התעופה בן גוריון מלא עד אפס מקום בטסים לחו"ל אחרי כמעט שלוש שנים של דממה, אולם תחבורה ציבורית ישירה מראשון לציון לנמל התעופה אין. תושבי העיר זועמים. משרד התחבורה: ההגעה מתאפשרת כיום באוטובוס וברכבת, באמצעות החלפה בתחנת תל אביב.

מטוס
צילום: מערכת גל גפן

" לשלם 150 שקלים לאדם במונית לשדה, זה הרבה כסף בעיני כשאני יכולה לנסוע בשקלים בודדים בתחבורה ציבורית " כך מספרת דינה תושבת העיר שלאחר שלוש שנים שלא טסה לחופשה בחו"ל, תכננה נופש בקפריסין.

" התחלתי לחפש תחבורה ציבורית לנמל התעופה" מספרת דינה " אלה שלתדהמתי לא מצאתי, אפילו לא קו אוטובוס אחד שיוצא פעם או פעמים ביום, כנ"ל לגבי רכבת, זה נראה לי הזוי לגמרי שבעיר הרביעית בגודלה בארץ אין שום קו אוטובוס או רכבת שנוסעת ישירות לנמל התעופה, בלית ברירה נסעתי במונית ,נהג המונית חישב את כמות המזוודות ותעריף יום או לילה, בחזור שילמתי  170 שקלים, ואני באמת לא מבינה למה זה צריך להיות ככה? איך אף אחד לא חשב בעיר על תחבורה ציבורית לנמל התעופה? זה שירות שתושבי העיר צריכים לקבל ומישהו צריך לעשות משהו בנושא.

המשנה לראש העיר ומחזיק תיק התחבורה איציק אבשלומוב מסביר כי ההחלטה בדבר קווי האוטובוס לנמל התעופה בן גוריון היא החלטה של משרד התחבורה
"אנחנו כבר ביקשנו בעבר מס פעמים קוו לשדה התעופה וזה גם נדון בוועדות השונות" מסביר אבשלומוב לצערי כרגע זה לא קורה,  בעתיד יהיה פתרון תחבורתי מראשון לציון  לנתב"ג וקרית שדה התעופה, זה מופיע בתוכנית שתצא לפועל לכל המאוחר ב2025 ואם יתאפשר אז עוד לפני.

תגובת משרד התחבורה:

ההגעה בין ראשון לציון לנמל התעופה בן גוריון מתאפשרת כיום באוטובוס וברכבת, באמצעות החלפה בתחנת תל אביב. משרד התחבורה פועל בימים אלה לתכנון קו אוטובוס חדש שיחבר בין ראשון לציון עם אזור התעשייה איירופט סיטי ונתב"ג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. ניראה לכם נורמלי לחכות לעוד כמה שנים לפיתרון
    ומה זה לנסוע. ברכבת עם מזוודות ןלהחליף רכבת. מי שהוא מהממשלה היה מנסה את זה ????!?
    אתם שם עושים צחוק. מהאזרחים .מעניין לאן הולכים המיסים הגבוהים של תושבי ראשון לציון ???!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות