X

גופתו של דולב יהוד שהוגדר חטוף נמצאה בישראל

דולב ואחותו ארבל הוגדרו כחטופים, היום הודיע צה"ל כי גופתו של דולב בן ה-35 נמצאה בשטח הקיבוץ הוריו של דולב מתגוררים בראשון לציון.

דולב יהוד
דולב יהוד
צה"ל הודיע הבוקר (שני) כי גופתו של דולב יהוד בן 35 מקיבוץ ניר עוז נמצאה בשטח הקיבוץ ולא נחטפה לרצועת עזה. דולב, ששימש כחובש באיחוד הצלה ובמד"א, יצא בבוקר 7 באוקטובר לסייע במאבק מול הפלישה של מחבלי חמאס, כשאשתו ההרה ושלושת ילדיו שהו במשך תשע שעות בממ"ד. הוא נרצח במאבק עם המחבלים. אביו יחיא יהוד בן ה-64 המתגורר בראשון לציון סיפר לפני שלושה חודשיים ל"גל גפן" ראשון לציון כי הוא חושש לחייו כיוון שהוא נוטל תרופות באופן קבוע וביקש מהציבור לפני חג פורים להמשיך ולהילחם על החטופים ולא לחזור לשגרה ולשכוח אותם. דולב הוגדר כחטוף יחד עם אחותו ארבל,  בשבועות האחרונים עלה חשד שנרצח בשטח ישראל, ככל הנראה בשטח הקיבוץ, ונאסף למקום אחר. בבדיקות בשטח לא התקבלו ממצאי DNA, אך לבסוף הצליחו במפקדה של ניצן אלון, מפקד המאמץ המודיעיני של תחום השבויים והנעדרים, למצוא שלד שאותו קישרו לדולב ואימתו את דבר מותו. דולב הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, כאשר אחד מילדיו נולד לאחר הירצחו. אחותו, ארבל יהוד בת ה-28, נחטפה לעזה עם בן זוגה אריאל קוניו. ראש העיר רז קינסטליך כתב את הדברים הבאים
ראשון לציון כואבת ובוכה את רציחתו של דולב יהוד הי"ד.
דולב ז״ל, בן 35, נרצח בשבעה באוקטובר בקיבוץ ניר עוז וגופתו זוהתה היום.
דולב הותיר אחריו זוג הורים – יחיאל ויעל – תושבי העיר, שני אחים - נטע, וארבל, שנחטפה לעזה ונמצאת בשבי חמאס יחד עם בן זוגה אריאל קוניו.
את אשתו סיגל וארבעת ילדיו: רז בת ה-8, יותם בן ה-7, רון בת ה-4 ודור בת ה-8 חודשים שנולדה תשעה ימים לאחר ה-7 באוקטובר ושאותה לא זכה להכיר.
דולב התנדב כחובש באיחוד הצלה ובמד"א, וקיבל אות הצטיינות על התנדבותו בארגון ימים אחדים לפני הירצחו.
באותה שבת שחורה שהה דולב עם משפחתו בממ"ד בקיבוץ ניר עוז. ברגע שהבין כי מדובר במתקפת טרור, יצא החוצה בגבורה במטרה לסייע לפצועים ולהציל חיים - ונרצח.
מאחורי דולב יש סיפור וחיים שלמים שנגדעו ברגע.
ראשון לציון משתתפת בצער המשפחה היקרה ומתאבלת על מותו.
דולב - נזכור אותך תמיד
יהי זכרו ברוך.
 
חדשות ראשון-לציון ראשון-לציון

art