n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / משפחת יהוד ציינה יום הולדת 36 לדולב ששבוי בעזה. אביו: "אנו חוששים לחייו"

משפחת יהוד ציינה יום הולדת 36 לדולב ששבוי בעזה. אביו: "אנו חוששים לחייו"

דולב נחטף עם אחותו ארבל מניר עוז. בעת שהייתו בשבי החמאס נולדה בתו דור. אתמול ציינה משפחתו את יום הולדתו בנטיעת עצי דולב. אביו: "לא קיבלנו ממנו אות חיים, הוא חולה במחלה כרונית". מהציבור הוא מבקש: "מטה החטופים הכין מסכות עם הפנים של החטופים. אני מקווה שבפורים הציבור יעטה את המסכות כחלק מהמאבק להשבתם"

אין חגיגה

אתמול, יום שלישי, יצאו חבריו ובני משפחתו של דולב יהוד לנחל לכיש. את יום הולדתו ה-36 של דולב שנחטף ביחד עם אחותו ארבל על ידי החמאס לעזה, בחרה המשפחה לציין בנטיעת שני עצי ארבל על אפיק הנחל. "זו היתה הדרך שלנו לציין את האירוע", אומר אביו יחי יהוד מראשון לציון. "אנחנו מתפללים שהוא ישוב במהרה. זו מציאות בלתי נתפסת. בזמן שהוא בשבי נולדה לו בת שהוא לא זכה להכיר עדיין".

ב-7 באוקטובר נכנסו מחבלי החמאס לניר עוז ורצחו עשרות מחברי הקיבוץ וחטפו רבים, ביניהם האחים דולב וארבל יהוד. סיגל, רעייתו של דולב, הייתה בחודשי היריון מתקדמים וניצלה יחד עם שלושת ילדיהם: רז בת 7.5, יותן בן 6 ורון בת 3.5. תשעה ימים לאחר שנחטף נולדה בתו דור. אחותו ארבל נחטפה עם בן הזוג שלה, אריאל, ומאז הם בשבי החמאס.

"לצערי הרב, מאז שהוא נחטף לא קיבלנו ממנו אות חיים", מספר אביו יחי יהוד בן ה-64. "דולב חולה במחלה כרונית שקשורה בבלוטות התריס. הוא לא מקבל את התרופות שלו ונשקפת לו סכנת חיים. ניסינו לשלוח את התרופות שלו מספר פעמים. אנחנו חוששים לחייו ולא יודעים אם התרופות הגיעו אליו".

אתמול, כאמור, ציינו בני משפחתו וחבריו את יום הולדתו ה-36. "בחרנו לציין את יום ההולדת בדרך אחרת: בנטיעה של שני עצי דולב על אפיק של נחל לכיש. הגיעו בני משפחה, חברים, חברי ילדות וגם ממקום העבודה שלו".

דולב
נוטעים 2 עצי דולב

בנוסף, גם במד"א ובאיחוד הצלה ציינו את יום הולדתו של דולב. "הוא היה מתנדב במגן דוד אדום וגם באיחוד בהצלה", מספר אביו. "באיחוד והצלה שמו את תמונתו על כל הרכבים של האיחוד. הם גם הכינו עוגה עם התמונה שלו. אנחנו מקווים לשמוע בקרוב בשורות טובות כי אי אפשר לחיות ככה".

איחוד דולב

יחי יהוד מבקש מההנהגה לסייע למשפחות החטופים ולהביא לשחרורם. "אני מצפה שמנהיגי המדינה יתייחסו לחטופים כאילו הם האמא והאבא שלהם. שיבינו שהם הבנים והבנות שלהם. לא להתייחס לאירוע הזה בצורה לא עניינית ולהכניס שיקולים פוליטיים. מבחינתי, הניצחון במלחמה יהיה השבת כל החטופים והחטופות, השבת הילדים והילדות שלנו".

יהוד פונה לציבור ומבקש להירתם למאבק ולהשאיר אותו על סדר היום.

"אנחנו צריכים את כל אזרחי המדינה בזעקה שלנו, במאבק שלנו. אסור שזה ירד מסדר היום. זה לא הזמן לחשוב על חגיגות פורים או על אירועי יום העצמאות. החיים בשבעה באוקטובר נעצרו לאלפי אנשים במדינה וביניהם אנחנו".

הוא מוסיף ואומר כי לפני כחודש פנה למטה החטופים בבקשה יוצאת דופן. "ביקשתי מהם שיכינו לקראת חג פורים עשרות אלפי מסכות עם הפנים של החטופים והחטופות. לשמחתי, זה קרה ובאמת אפשר לראות בימים האחרונים ברחבי הארץ אנשים שמגיעים למחאות ולעצרות עם מסכות של החטופים על פניהם.

"זה מאוד אפקטיבי. אנשים מזדעזעים, זה בוקס בבטן, לא פשוט בכלל. אני מקווה שבפורים הציבור יעטה את המסכות כחלק מהמאבק להשבתם"

יהוד אומר בכאב כי מאז השבעה באוקטובר חייו אינם חיים. "השבעה לאוקטובר הפך להיות יום אחד ארוך שלא נגמר. זה לא עוזב אותך. אין לנו חיים.

"לצד זה, יש גם מי שתומכים ומעודדים אותנו. אני רוצה לציין את ראש העירייה והצוות שלו, שתומכים בנו מההתחלה ומלווים אותנו. אין לנו מילים. אני מודה, תודה ענקית לעירייה ולעומד בראשה".

דולב מחכים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות