n
דף הבית / מסעדות ובתי קפה / קבוצת "קפה גן סיפור" משיקה תפריט מרקים

קבוצת "קפה גן סיפור" משיקה תפריט מרקים

החורף הגיע וזה אומר שעונת המרקים נפתחה רשמית. בקבוצת "קפה גן סיפור" יצאו השבוע עם תפריט מרקים חדש לישיבה בפארקים או לאיסוף הביתה

מרקים ב"קפה גן סיפור", צילום: שירן שי כהן
מרקים ב"קפה גן סיפור", צילום: שירן שי כהן

החל מהשבוע הקרוב, מציעה קבוצת  "קפה גן סיפור" תפריט מרקים מחמם שיתחלפו מדי יום. המרקים יותאמו לישיבה בפארקים בהן ממוקמות המסעדות ולאיסוף הביתה.

תפריט המרקים החדש יהיה זמין, לצד תפריט הפיקניקים והטייק-אוואי הקבוע, בכל מסעדות קפה גן סיפור שפועלות בימים אלה בהתאם להנחיות.

בין המרקים בתפריט החורפי החדש:

מינסטרונה – מרק ירקות איטלקי בניחוח עגבניות, עם שעועית וטבעות פסטה, מוגש עם בריוש פסטו וגבינת עזים. קרם תרד וזוקיני – מרק ירוק של תרד וזוקיני, עם שמנת פרמזן מוגש עם פסטו נענע. מרק וישיסואז – מרק כרישה ותפוח אדמה על ציר ירקות בשמנת ופרמזן  מוגש עם טוסטוני שמנת טרטופו. מרק קרם חציל-  חציל שרוף ועשבי תיבול עם שמנת ופטה, מוגש עם זילוף טחינה גולמית ופטרוזיליה. מרק בטטה ופטריות שחורות של איציק – בטטה, פטריות חורש צרובות ומחית כמהין. מוגש עם רצועות טורטיה קריספית.

ספיישלים מתחלפים

מחיר: החל מ-29 ₪.

מסעדות הרשת: ראשון-לציון, חולון, קרית-אונו, ועוד.

ימים א'-ש', שעות 09:00-23:00

קפה גן סיפור, צילום: שירן שי כהן
מחמים את החורף ב"קפה גן סיפור", צילום: שירן שי כהן

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

KFC – צילום יחצ

KFC פותחת סניף חדש בראשון לציון

תפריט נגישות