n
דף הבית / מסעדות ובתי קפה / כמה טוב שחזרתם

כמה טוב שחזרתם

סניף BLACK במתחם גלילות נפתח לאחר שהמתחם היה סגור במשך שנה וחצי (נחשו באשמת מי?). אחרי ארוחת ערב במקום נזכרנו למה הוא תמיד היה הפייבוריט שלנו

כיסוני תרד. צילום: סטודיו יורם אשהיים
כיסוני תרד. צילום: סטודיו יורם אשהיים

אחרי שנה וחצי זה סוף סוף קרה, מתחם גלילות נפתח עם הקרנות דנדשות ומרגשות, בילויים, דוכנים וכמובן פתיחת כל המסעדות במקום. גם הסניף של רשת המסעדות של השף צחי בוקששתר BLACK  חזר לעבוד במלוא המרץ,  אחד מהשינויים שהרשת הכניסה הוא  מקומות ישיבה נוחים לצד המסעדה, בוקששתר מסביר: "אנשים מזמינים להם מנות במין קיוסק אלקטרוני ומקבלים את המנות הרגילות של Black  במחיר ממש ממש מוזל, בשירות עצמי. ניצלנו את החופשה הכפויה לבנות את הפינה החמודה הזאת, והכנסנו גם עסקיות צהריים במחירים מעולים, החל מ-49 שקלים, וגם מקומות ישיבה נוחים מחוץ למסעדה".

ביום שישי האחרון בשעה 19:30, אני, הקרניבור והוריו הגענו לחנוך את פתיחת הסניף החביב עלינו.

בלאק גלילות
בלאק גלילות

למרבה הפלא, למרות שריקת הפתיחה של אירועי משחקי היורו, כל המתחם עמוס לעייפה בבני נוער, משפחות ומבוגרים.

המסעדה שעברה מתיחת פנים מוצלחת בריהוט ובתאורה, מלאה בסועדים, והמוזיקה הנעימה הושמעה בדיוק בדציבלים הנכונים, כך שלא צריך לצרוח אחד לשני מעבר לשולחן (בניגוד גמור למסעדות רבות אחרות שמחרישות את הסועדים). גם התפריט עבר שדרוג רציני והתחדש במנות רבות ואותם טעמנו.  פתחנו עם כיסוני תרד HOME MADE עם בצק פריך מוגשים עם שני רטבים (33 שקלים), סלט פלפלים קלויים עם פטה, בצל סגול ועשבי תיבול (39 שקלים) וסלט לבבות חסה: עם קרטונים חמים, גבינת פיקורינו מגורדת ותוספת חזה עוף (59 שקלים). המנות הגיעו במהירות לשולחן, וכולן היו גדולות למדי. אהבנו מאוד את כיסוני התרד הפריכים שהיה בהם איזון נכון בין בצק למילוי, סלט הפלפלים היה גדול ודשן, עמוס בפרודוקטים ובגבינה, וסלט לבבות החסה היה טעים, פריך, טרי עם כמות רוטב טעימה ומדויקת שרק הוסיפה ולא העיקה.

 

נתחי עוף סופר קריספי. צילום: סטודיו יורם אשהיים
נתחי עוף סופר קריספי. צילום: סטודיו יורם אשהיים

 

 

חובה לכל קרניבור

לעיקריות בחרנו שוב לחלוקה, רק מהמנות החדשות: כריך אסאדו מעושן: נתח עסיסי, כבוש ומעושן, מלפפון חמוץ ומיונז (61 שקלים), סופר קריספי: נתחי עוף בציפוי עם רוטב חריף על צ'יפס (55 שקלים) וכמובן אחד ההמבורגרים המדוברים והחדשים- המבורגר 220 של בלאק, ממולא אסאדו מעושן עם בצל ירוק (69), בגזרת התוספות לקחנו פירה (17 שקלים) שעליו חלמתי במשך שנה וחצי, ושעועית ירוקה עדינה מוקפצת (17 שקלים).

שוב, גם בעיקריות המנות הגיעו במהירות וביעילות, כל מנה הייתה גדולה למדי והספיקה לחלוקה. אני אהבתי מאוד את נתחי העוף שצופו בבלילה אוורירית ואכן היו קריסיפים ואת הצ'יפס המעולה שהיה קשה להפסיק לאכול. הקרניבור ואביו עפו על כריך האסאדו וההמבוגר שהיו מנות נדיבות בגודלן עם כמות גדולה של בשר עסיסי וטעים, במידת עשייה מושלמת. לדבריהם, הרטבים לא השתלטו על המנה, ושתי המנות הללו הן חובה לכל קרניבור שמכבד את עצמו. הפירה והשעועית היו תוספות מעולות וטעימות לארוחה כולה: הפירה היה חמאתי, נימוח ורך, והשעועית הירוקה מוקפצת בשמן זית הייתה טעימה אבל סטנדרטית.

מאחר ואנחנו לא אנשי קינוחים, בחרנו בקינוח אחד- ברד פודינג (גם מנה חדשה): פיסות קרואסון, קרם וניל סמיך (39 שקלים) שהיה קליל, חמאתי וטעים. לאחר שהעברנו במקום ערב מהנה במיוחד (מעל שעתיים) התברר שפספסנו את הסרט שהתכוונו ללכת אליו. לא נורא, תירוץ להגיע שוב לבלאק.

שורה תחתונה? דיינר ישראלי, טעים, מוקפד עם מנות נדיבות שנותנות תמורה מלאה לכסף.

 

BLACK  סניף גלילות

סניפים ושעות פעילות: http://www.BlackBarBurger.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

KFC – צילום יחצ

KFC פותחת סניף חדש בראשון לציון

תפריט נגישות