n
דף הבית / אוכלים בחוץ / ביקור ראשון בשוק האוכל של קניון TLV

ביקור ראשון בשוק האוכל של קניון TLV

שווקי האוכל הפכו בשנים האחרונות לסוג של בילוי לכל המשפחה אבל גם לזוגות שרוצים לאכול משהו לא יקר בחוץ. שוק האוכל של קניון TLV נותן אופציות לכולם

שוק האוכל
צילום: טל איז'ק

אחרי כמעט שלושה חודשים מבודדים, אני והקרניבור נסענו לסוג של בילוי, היעד: קניון TLV במרכז תל אביב, הזמן: שישי בצהריים,  האיוונט: שוק האוכל במקום חזר לפעול.  בשעה 13:00 בצהריים, הקניון הנוצץ עמוס במבקרים. אני והקרניבור ממהרים בכיוון הריחות (מה שהצליח לחדור מבעד למסכות) של דוכני האוכל הממוקמים בקומה התחתונה. הדוכנים מרווחים מאוד, נעימים וסופר נקיים. יש אופציות לטייק אווי ויש אופצייה לישיבה בקניון.

מאחר וזה השישי הראשון שבהם הדוכנים חזרו, ההתרגשות מורגשת אצל כולם. השף יקיר ביטון מדוכן "בישולים" מספר בהתרגשות:  "איזה כיף לחזור, לראות שיש חיים אחרי ההסגר". בין המנות שלו: קוסקוס, שעועית, קציצות דגים, מפרום, גולש, דג מרוקאי, שניצל ועוד מאכלים ביתיים. מחיר: 50-35 לקילו. אנחנו ניסינו את הגולש, המפרום וקציצות הדגים. שלושת המנות היו טעימות אבל הגולש לקח את מדליית הזהב. טעם של בית – פשוט וטעים.

צילום: טל איז'ק
דוכן בישולים. צילום:טל איז'ק

משם עברנו לזוג פאדי ועינב חלבי מהדוכן הדרוזי, השניים מגיעים מדליית-אל -כרמל, והם מציעים: פיתה דרוזית עם מילוי של ממרח שוקולד או עם חומוס/לבנה וסלטים (20 ₪), קופסת עלי גפן (25 ₪ לחצי קילו), וגם קובות ומאפים. אנחנו דגמנו את הפיתה העיראקית עם לבנה, סלטים וחריף שהייתה מושלמת, וגם עלי גפן שהיו טיפה מלוחים אבל עדיין מאוד טעימים. אלי אהרונוב בדוכן שלו מציע אוכל בוכרי: ים של מאפים עם מילויים שונים (תרד, דלעת, פטריות, בשרים) (12-10-למאפה), וגם, אושפלו: אורז, בשר גזר, אורז בחש- אורז עם עשבי תיבול ובקר, פסטות ועוד. אנחנו התמקדנו במאפים ונהנו מהטריות והמילויים המדויקים.

צילום טל איז'ק
צילום: טל איז'ק

משם המשכנו לנציג הדרום, לדוכן של מור אברג'יל משדרות- MORE POTATOES שמציע תפוחי אדמה/ בטטה עם  תוספות. אנחנו הלכנו על הבטטה עם רוטב שמנת, חמאה, מעט פרמז'ן וזיתים שחורים וזה מושחת וטעים בדיוק כמו שזה נשמע. (30 ₪ לתפ"א/ בטטה, 15 ₪ לתירס).

 

צילום: טל איז'ק
צילום: טל איז'ק

 

שוק האוכל פתוח בימי שישי וערבי חג. קניון TLV, קרליבך 4, תל אביב.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות