n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: נבחרו להשתתף בטקס הקמת מוזיאון הכנסת

רחובות: נבחרו להשתתף בטקס הקמת מוזיאון הכנסת

בית ספר בן גוריון, רחובות נבחר להשתתף בטקס הנחת אבן הפינה של מוזיאון הכנסת

אבן פינה מוזיאון הכנסת 2
צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

בית ספר בן גוריון "בית ספר מצמיח מנהיגות צעירה כחול לבן" נבחר להשתתף בטקס הנחת אבן הפינה להקמת מוזיאון הכנסת בבית פרומין, ביתה של הכנסת הראשונה.

בית הספר נתבקש לבחור שני תלמידים ערכיים ובעלי מיומנויות מנהיגותיות כנציגים שישתתפו בטקס ויכתבו את חזונם, למראה החברה הישראלית במדינת ישראל בעוד שלושים שנה, על פי דעתם וחלומם. במהלך הטקס הוטמן החזון "בקפסולת זמן"
שתפתח בשנת 2050, מאה שנה בדיוק לאחר הכניסה לבית פרומין.

מנהלת בית הספר הגברת אורנה בן דוד מתארת את ההתרגשות הרבה עם קבלת הודעת הבחירה בבית הספר, על ידי דובר הכנסת ואומרת: "כמנהלת המובילה את בית הספר שנים רבות, אני גאה בעשייה החינוכית שלנו המטפחת בתלמידינו מיומנויות מנהיגותיות הלכה למעשה לאורך השנים, בכל מעגלי העשייה החינוכית במרחבי הכיתה והשכבה ובמרחבים הפדגוגיים פורצי הדרך המכונים "גן מנהיגות" ו"אקדמיה למנהיגות".

תהליך כתיבת החזון היה מרגש גם לתלמידים איתן בן יוסף ועופרי גולדברג שנבחרו לייצג את בית הספר, העיר רחובות והמחוז, בגאווה גדולה."

 

אבן פינה מוזיאון הכנסת 1
צילום: באדיבות דובורת עיריית רחובות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מתן דיל

ראש העיר מתן דיל מציג: פסטיבלים לא, שיפוצים ויועצים כן

תפריט נגישות