n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: מתגברים נוכחות ושומרים על ביטחון תושבי העיר

רחובות: מתגברים נוכחות ושומרים על ביטחון תושבי העיר

ראש העיר רחמים מלול הורה למנהל אגף תנועה ושיטור עירוני, להגביר נוכחות בקרבת מוסדות חינוך ברחבי העיר ובמקומות הומי אדם

רחמים מלול
ראש העיר רחמים מלול. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

בעקבות הפיגוע בחדרה אמש, הנחה ראש העיר רחמים מלול את מנהל אגף תנועה ושיטור עירוני, להוציא את כל ניידות השיטור העירוני ולהגביר את נוכחותן בקרבת מוסדות חינוך ברחבי העיר ובמקומות הומי אדם.

אגף הביטחון והחירום תיגבר את נוכחות ניידות הביטחון בכל העיר, בדגש על קרבה למוסדות חינוך ורחובות ראשיים. מאבטחי בתי הספר הונחו לשמור על עירנות שיא ולהגביר את הסיורים. קציני הביטחון של העירייה הונחו להשתמש בצ׳קאלקות ולהגביר נוכחות בעיר. כל הפעילות שאינה סיורים – הופסקה לטובת סיורים בלבד.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו נעשה כל שנוכל על מנת לשמור על ביטחון התושבות והתושבים. ערכנו עם המשטרה מבצע לאיתור שוהים בלתי חוקייים, ואנו מגבירים נוכחות בקרבת מוסדות חינוך ומקומות הומי אדם, כמו השוק העירוני והקניון. אני מבקש מהתושבים לגלות עירנות, ולהודיע למשטרה על כל דבר חריג ״

בשבוע שעבר, מייד לאחר הפיגוע הקטלני בבאר שבע, ביקש ראש העיר, רחמים מלול, מליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח עירוני ושיטור עירוני לבדוק היטב האם יש שוהים בלתי חוקיים בעיר.

בהתאם להנחייתו, פתח השיטור העירוני בשיתוף המשטרה ויס״מ רחובות, בפיקודו של יוסי מסאלי קצין אגף מבצעים, במבצע מהיר לאיתור שב״חים ברחבי העיר ובאתרי בנייה שונים. במבצע נתפסו מעל 20 שב״חים באתרי בנייה שונים, ונגד הקבלנים יוגשו כתבי אישום ע״י הגורמים הרלוונטיים.

בנוסף הנחה ראש העיר, רחמים מלול את מינהל ההנדסה כי על כל היתר בניה חדש שניתן לקבלנים- יש להחתים אותם על טופס בו הם מתחייבים להעסיק אך ורק עובדים חוקיים, עם אישורי עבודה כדין, ובמידה וייצא במקום עובד לא חוקי- היתר הבנייה יבוטל לאלתר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת משטרה תאונה צילום דוברות משטרת ישראל

רחובות: נעצר ראש ארגון פשע בחשד לאלימות קשה נגד שוטר

תפריט נגישות