n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: זעזוע במטה הליכוד בעיר

רחובות: זעזוע במטה הליכוד בעיר

חבר המועצה אביב איטח יחליף כיו"ר מטה הליכוד, את ראש העיר רחמים מלול, שהודיע על פרישה מהמטה לקראת הבחירות הקרובות

אביב איטח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו- צילום פרטי
אביב איטח עם ראש הממשלה בנימין נתניהו- צילום פרטי

אתמול (רביעי), שיגר ראש העירייה רחמים מלול, הודעה יחד עם חברי הסיעה ופעילים נוספים ובה נאמר כי לא ייטלו חלק בבחירות הקרובות מטעם הליכוד ברחובות. לטענת אחד הפעילים "עקב חלוקת קלפיות לא הוגנת, סניף הליכוד לא ייטול חלק הפעם".

כעת לאחר ההתפטרות מי שיוביל את המטה זה חבר המועצה אביב איטח, שהתמנה ליו"ר מטה הבחירות של הליכוד ברחובות. "בסיס" לפעילות כבר הוקם ברחוב הרצל 55 והמטרה של איטח וחבריו היא לגייס כעת כמה שיותר פעילים.

איטח: "החלטתי לקחת אחריות. אני קורא לראש העיר רחמים מלול לשים את המחלוקות על חלוקת ג'ובים בקלפיות בצד ולתת כתף למען הצלחת הליכוד וראש הממשלה בבחירות, טובת המדינה מעל הכל – כוחנו באחדותנו!"

מטעם ראש העיר רחמים מלול, נמסר: "לאחר שיחות ארוכות ומרובות מול ראשי המטה הארצי של מפלגת הליכוד, וכשנגד עיננו, לאורך כל הדרך, טובת המדינה והעומד בראשה- בנימין נתניהו, ובהמשך לשיחה שהתקיימה בין ראש הממשלה לראש העיר רחמים מלול, החליט ראש העיר בשיתוף מלא עם חברי מועצת העיר ופעילים מרכזיים מטעם מפלגת הליכוד, להימנע מכל פעילות במהלך הבחירות הקרובות.

ראש העיר רחמים מלול, חברי מועצת העיר ופעילי ליכוד מרכזיים, עשו ככל שביכולתם להסביר לראשי המטה הארצי בליכוד  מדוע החלטתם איננה משקפת את המציאות בשטח ופוגעת, דה פקטו, במפלגת הליכוד. משעה שהדברים נפלו על אוזניים ערלות, הוחלט בלב קשה אך שלם, להימנע מכל פעילות אקטיבית במהלך סיבוב הבחירות."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות