n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: למען נפגעי הלם קרב ובעלי חיים: יבוטלו הזיקוקים ביום העצמאות

רמלה: למען נפגעי הלם קרב ובעלי חיים: יבוטלו הזיקוקים ביום העצמאות

מופע הזיקוקים המסורתי ביום העצמאות שיחול בשבוע הבא לא התקיים השנה בהתאם להחלטת ראש העיר על מנת להתחשב בהלומי קרב ובחיות מחמד הסובלים רבות מהרעשים

ראש העיר רמלה מבטל את הזיקוקים
צילום: באדיבות דוברות עיריית רמלה

ראש העיר רמלה,  מיכאל וידל הודיע השבוע כי לא יתקיים השנה מופע הזיקוקים המסורתי ביום העצמאות שיחול בשבוע הבא, זאת לאור הפגיעה בנפגעי פוסט טראומה וכן בעלי החיים שסובלים רבות מהרעשים.

בפוסט בפייסבוק וידל סיפר כי לאחר לבטים רבים ודיונים שערך, החליט כי השנה לא יתקיימו בעיר מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות, על-מנת להתחשב בהלומי קרב ובחיות המחמד.

וידל: "רעש הזיקוקים מציף פוסט-טראומה בקרב הלומי קרב החיים בעיר, מפחיד ילדים עם צרכים מיוחדים, ויוצר בהלה לכלבים ולבעלי חיים אחרים. על כולנו מוטלת החובה להתחשב באחר ולדאוג שכולם יוכלו ליהנות מחגיגות העצמאות של מדינתנו היקרה".

זאת הפעם הראשונה שעיריית רמלה לא מקיימת מופע זיקוקים ביום העצמאות בדומה לרשויות נוספות שהחליטו להצטרף ליוזמה. כל יתר ההופעות, החגיגות, והדוכנים יתקיימו בעיר כסדרם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות