n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: בפעם ה-11 אליצור נווה דוד אלופת המדינה בכדורסל

רמלה: בפעם ה-11 אליצור נווה דוד אלופת המדינה בכדורסל

בנות רמלה זכו באליפות המדינה בכדורסל לעונת 2022-2021. ראש העיר מיכאל וידל: הישג שמביא כבוד רב לקבוצה ולעיר רמלה. ברכות לשחקניות, למאמנת ולאוהדים המסורים

יש אליפות 3
באדיבות: דוברות עיריית רמלה

יש אליפות! אליצור נווה דוד רמלה שזכתה השבוע באליפות המדינה בכדורסל לעונת 2021-2022. בנות רמלה ניצחו את מכבי אשדוד 73:77 במשחק מותח וסגרו 3:2 במשחקי הפלייאוף במסגרת גמר אליפות המדינה. ראש עיריית רמלה מיכאל וידל, בירך על הזכייה בצלחת האליפות ה-11 של הקבוצה ואמר: "מדובר בהישג חסר תקדים של הקבוצה הישג מדהים שמביא כבוד רב לקבוצה ולעיר רמלה. ברכות לשחקניות ששיחקו עם כל הלב והנשמה, למאמנת שירה העליון וצוותה, לנשיא המועדון, חבר המועצה עו"ד מוסא סבא, מינהלת הקבוצה ולאוהדים הנפלאים והנאמנים של הקבוצה".

שירה העליון: "תחושה מדהימה לקחת את האליפות הזו, אני כל כך גאה בשחקניות ובצוות שלי שלרגע אחד לא איבד אמונה ונשארנו ביחד למרות הקשיים. ללא ספק התואר הגדול בקריירה שלי, גביע לא תמיד מראה על דרך שהקבוצה עברה, לעומת אליפות שמעידה על דרך. מתחילת השנה היא הייתה לנו קשה אבל עם הזמן התייצבנו והגענו בזמן הנכון לכושר הנכון ולא נשברנו, נשארנו ביחד לאורך כל הדרך ובאמת אני שמחה. זכיתי לגיבוי מההנהלה והיום אנחנו אלופות".

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: “ברכות חמות לאליצור רמלה על הזכייה באליפות המדינה. עם הרבה כישרון, נחישות ובעיקר נשמה גדולה הצליחה הקבוצה לגרוף את התואר בפעם ה-11 בתולדות המועדון. כל הכבוד”.

מנהל אגף הספורט בעיריית רמלה ניסים רון, שיבח את שחקניות הקבוצה וצוות המאמנים ואמר, כי כל אליפות מרגשת, אך האליפות ה-11 של אליצור, לאחר עונה לא פשוטה, היא הישג מדהים ומרגש.

קפטנית הקבוצה,  שחקנית הנשמה נופר שלום: "אין יותר כיף מלנצח ולהביא אליפות לרמלה. 16 שנים חיכיתי לרגע הזה. אני חסרת מילים, זו הייתה קריירה מאוד ארוכה".

מזל טוב!

 

יש אליפות
באדיבות: דוברות עיריית רמלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות