n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / עלה לאוויר האתר החדש של המנהלת ההתחדשות העירונית רמלה

עלה לאוויר האתר החדש של המנהלת ההתחדשות העירונית רמלה

ראש עיריית רמלה, מיכאל וידל: "התכנית להתחדשות עירונית ברמלה תשנה את פני העיר. כדי להקל על התושבים והיזמים יצרנו אתר חדש שיוכל לייצר וודאות ושקיפות"

אתר חדש למנהלת
צילום: דוברות העירייה

השבוע עלה לאוויר האתר החדש של "המנהלת" – התחדשות עירונית רמלה.

ראש עיריית רמלה מיכאל וידל, ברך על השקת האתר והדגיש כי הקמת המנהלת נועדה בראש ובראשונה להקל ולתמוך בתושבי העיר המצויים באזורים בהם תתקיים ההתחדשות העירונית. וידל: "האתר החדש מנגיש לתושבים בשקיפות מלאה מידע אודות הזכויות בהתחדשות עירונית, מעדכן אודות סטטוס ההתחדשות בעיר ואירועים שהמנהלת עורכת לתושבים. כמו כן, התושבים יוכלו למצוא באתר גם פרסומים של העירייה אודות המדיניות והתהליכים לקידום מתחמים בהתחדשות עירונית. ההתחדשות העירונית בעיר . התכנית להתחדשות עירונית ברמלה תשנה את פני העיר".

ראש העיר ציין, כי רמלה מצויה בתקופת פיתוח. המדובר בתכנית של אלפי יחידות דיור שיעשו שינוי אדיר בעיר. מנהלת ההתחדשות צופה שלאחר אישור התכניות הראשונות מתחמים רבים אחרים יכנסו לתהליכי עבוד .

האתר החדש מנגיש גם נהלים ומידע לכל היזמים אשר רוצים לקדם מתחמי התחדשות עירונית בעיר.

עו"ד גיל פכט, ראש המנהלת אמר: " אנו רואים חשיבות רבה במתן שירות לתושבים וליזמים בתחום ההתחדשות העירונית. האתר החדש מאפשר לתושב וליזם לקבל את המידע בצורה קלה יותר ולדעת מהם הזכויות ומהם השלבים לקידום המתחמים בהתחדשות עירונית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות