n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: סגן שרת החינוך ביקר במטה החברה למתנ"סים: "אחזק את החברה למתנ"סים"

לוד: סגן שרת החינוך ביקר במטה החברה למתנ"סים: "אחזק את החברה למתנ"סים"

סגן שרת החינוך מאיר יצחק הלוי: "החברה למתנ"סים היא המובילה בתחום החינוך הבלתי פורמלי – יש לחזק אותה"

ביקור סגן שרת החינוך
במרכז: מאיר יצחק הלוי, לצידו טל בסכס, מנכ"ל החברה למתנ"סים
צילום: החברה למתנ"סים

מאיר יצחק הלוי, סגן שרת החינוך, ביקר במטה החברה למתנ"סים הממוקם בלוד. יצחק הלוי ערך סיור במקום ושוחח עם הנהלת החברה. סגן השרה שטח את תפישת עולמו ואת הדרך שעשה מהיותו רכז נוער במתנ"ס באילת, דרך ניהול רשת המתנ"סים ועד כהונתו כראש עיר וכעת כסגן שרת החינוך.

"משימת הליבה שלי היא החינוך המעצים, החינוך הבלתי פורמלי, כשהחברה למתנ"סים היא הארגון המוביל בתחום", אמר יצחק הלוי. לדבריו, "מערכות רבות בתחום החינוך עברו טלטלות בשנים האחרונות. אחזק את החברה למתנ"סים, שמהווה זרוע ביצוע למשרד החינוך ומשרדי ממשלה נוספים. אני מביא כלים מעשיים, עשייה בשטח ואני מתכוון לפעול בכל כוחי כדי להשיב למערכות את האנרגיות והעשייה".

מנכ"ל החברה למתנ"סים, טל בסכס בירך על דברי סגן השרה ומסר ש"זו זכות גדולה וכבוד גדול שהגעת אלינו היום, אני מאמין שיחד, בכוחות משותפים, נצליח להביא לשינוי ולפעול למען כל הקהילות, בכל רחבי הארץ, כדי שכל אזרח, מגיל לידה ועד גיל פרישה, יקבל את השירות ואת מסגרות הפעילות הנדרשות לו".

רונן קובלסקי, סמנכ"ל תוכן וקהילה הציג בפני סגן השרה את פעילות החברה הענפה במסגרת אירועי פברואר יוצא מן הכלל, וניכר שהעשייה ריגשה את יצחק הלוי. קובלסקי תיווך את הצורך במתן גמישות לחברה למתנ"סים "לפעול בכל המקומות, בהתאם להחלטת הרשות, בתחומי עיסוקה, הודות ליכולותיה ומומחיותה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות