n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / נפתח לתנועה כביש 200 עוקף רמלה

נפתח לתנועה כביש 200 עוקף רמלה

השבוע נפתח לתנועה כביש 200 המהווה את אחד מצירי התנועה החשובים ביותר בעיר

ראש העיר ומנכל נתיבי איילון
ראש העיר ומנכל נתיבי איילון
באדיבות דוברות העירייה

ביום שלישי נפתח כביש 200 עוקף רמלה החדש.  ראש העיר מיכאל וידל, ציין כי  העבודות לבנייתו של כביש עוקף רמלה-כביש 200 קיבל את כל האישורים הדרושים לפתיחתו והוסרו כל ההתנגדויות הבלתי מוצדקות והכביש נפתח לתנועה. ראש העיר וידל, הדגיש כי מדובר בכביש מודרני המהווה את אחד מצירי התנועה החשובים ביותר להתפתחותה של רמלה.  הכביש מהווה ציר חדש ומרכזי – עוקף רמלה שתוכנן ואושר לבנייה ע"י משרד התחבורה, רשות מקרקעי ישראל, צוות מתכננים ויועצים רחב, נתיבי איילון ובשיתוף אגף ההנדסה בעיריית רמלה.

כביש 200 מתחבר במחלף בחלקו הדרומי עם כביש 431 ובחלקו הצפוני לכביש 44 בכניסה הצפונית הראשית לעיר. הכביש החדש יעבור ממערב לשכונה החדשה  "נאות שמיר" ולמעשה יהווה כניסה ראשית נוספת לעיר ממערב ויתחבר להמשך רחוב הזית שישחרר עומסי תנועה בכניסות וביציאות מהעיר.

וידל: "אני מאמין, כי הכביש מהווה תוספת משמעותית לשדרוג מערך תשתיות הכבישים והתחבורה לרמלה וממנה וכי בניית הכביש היא חלק בלתי נפרד משדרוג מערך הכבישים ושדרוג צירי התנועה בעיר לרווחתם של תושבי רמלה , תושבי האזור וכל הבא בשערי העיר. הקמתו החשובה של כביש 200 ומימוש כלל הפרויקטים התחבורתיים בעיר, מצעידים את העיר לתנופה אדירה בכל תחום מערך תשתיות התחבורה שיניב איכות חיים טובה יותר לתושבי העיר ולכל הבאים בשערי רמלה".

מנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר: "הפרויקט מהווה נדבך חשוב בנגישות התחבורתית לרמלה ותשתית לפיתוח ופריחה של העיר והאזור כולו. בזכות הירתמות כלל הגורמים וחרף האתגרים וניצול ההזדמנות שנוצרה במשבר הקורונה, עבודה מסביב לשעון, הצלחנו להקדים את פתיחת הכביש בארבעה חודשים לטובת התושבים והציבור הרחב. אני מודה לראש העיר וידל וצוותו על שת"פ הדוק שאפשר את פתיחת הכביש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות