n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: חברי כנסת תומכים בחוק שהציע יאיר רביבו למאסר וקנס כספי על ירי זיקוקין

לוד: חברי כנסת תומכים בחוק שהציע יאיר רביבו למאסר וקנס כספי על ירי זיקוקין

ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו, קרא השבוע ל-120 חברי הכנסת בבקשה להעלות את הצעת החוק שכתב ולהביאו לחקיקה, חוק אשר קובע – כי מי שמוכר או משתמש באופן לא חוקי בזיקוקין או נפצים, צפוי ל-3 שנות מאסר ו-50 אלף ₪

הצעת חוק של יאיר רביבו - הנפצים זה סיוט ומנהג מטריד ומסוכן
הצעת חוק של יאיר רביבו - הנפצים זה סיוט ומנהג מטריד ומסוכן. צילום: באדיבות דוברות עיריית לוד

עם תחילת חודש הרמאדן, נשמעו בעיר לוד הדי פיצוצים בשעות הלילה המאוחרות כתוצאה מזיקוקין ונפצים שפיצצו תושבי העיר. "זה סיוט", ציין רביבו. "בכלל לא משנה אם זה נער יהודי בפורים או נער ערבי ברמדאן. זה מנהג מסוכן, מטריד ומלחיץ ואני אני כבר שנים מנסה להעביר את החוק".

רביבו עקץ את מערכת המשפט בישראל ושיקול הדעת של השופטים וכתב: "מכיוון שאתם יודעים מה אני חושב על השופטים מאזור תל אביב שמעולם לא חוו ערב אחד של הפגזות כאלה, אז אני מתמקד בקנס הכספי הגבוה. אחרי המשפחה הראשונה שתשלם אותו אני מבטיח לכם שאף אחד לא יירה".

דקות לאחר ההודעה של ראש העיר, הגיבו לו חברי הכנסת בחזרה. "אשמח להגיש את החוק הזה כתושב לוד שחווה הערב את הסיוט", כתב ח"כ שמחה רוטמן.

חה"כ מאי גולן הגיבה כי "זהו סיוט מתמשך בלתי נתפס שעוברים תושבי לוד ושאר הערים המעורבות. אגיש את הצעת החוק בהקדם ואקווה שיתעורר איזה מצפון בקרב אנשי הממשלה הזו המתיימרים להיות אנשי ימין. תודה לראש העיר שבפועל מתפקד כגיבור של ממש! 24/7 של פעילות שלא דומה לשום דבר אחר".

גם חה"כ קרן ברק פרגנה לרביבו והגיבה: "יאיר חברי היקר, כמו תמיד, אתה החלוץ לפני המחנה, תמיד מתריע על הדברים שמתבררים שהם הכי נכונים והכי מסוכנים, אתה הראשון שזעקת והתרעת על האיום הבטחוני של הנשק הבלתי חוקי שיהפוך מהר מאוד מפלילי ללאומני. אני כמובן מתגייסת ראשונה למשימה להגיש את החוק".

ח"כ אופיר כ"ץ ציין וכתב לרביבו: "צודק בהחלט, מטרד גדול. אכין חקיקה בנושא ואעלה אותה בתחילת המושב הקרוב, מקווה מאד שהממשלה לא תכשיל". חה"כ אתי חווה עטיה הגיבה: "יאיר כל הכבוד וישר כח על מנהיגות ופעילות ללא לאות לשמירת כבוד ויחסי שכנות טובים בין כל המגזרים. אשמח להיות שותפה לקידום החוק כבר במושב הקיץ הקרוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות