n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / לוד: אלפים בהלווית אורן בן יפתח הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד

לוד: אלפים בהלווית אורן בן יפתח הי"ד שנרצח בפיגוע באלעד

אורן בן יפתח, אב לשישה ילדים ובעל מסור ואהוב
צילום: פרטי

הלוויה קורעת לב התקיימה ביום שישי שעבר בבית העלמין החדש בעיר לוד, כאשר אלפים מתושבי העיר ומחוצה לה, ליוו את אורן בן יפתח הי"ד, שנרצח בפיגוע האכזרי באלעד.

בהלוויה הקשה נכחו ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס, רבה של צפת – הרב שמואל אליהו, רבי יחיאל אבוחצירא – רבה של רמלה, הרב איתן שנרב, ששכל את בתו רנה בפיגוע, אסיר ציון המשוחרר יונתן פולארד וכן רבנים ועמך בית ישראל מרחבי הארץ שהגיעו אל בית העלמין לחלוק למנוח כבוד אחרון.

 

קהל אלפים מלווה את אורן בדרכו האחרונה
צילום: דוברות עיריית לוד

 

נופר בן יפתח, אלמנתו של אורן, ספדה לו: "היית הבעל המושלם, נשמה טהורה ששוכבת עכשיו מולי. בשבילי אתה חי. איך אני אספר לילדים שכל כך אוהבים אותך ומחוברים אלייך? מסרת את נשמתך למען קידוש השם. 12 שנים אנחנו ביחד. אני באמת לא יודעת איך אמשיך. אני אמשיך עם האמונה שלך שהמשיח בפתח. שבורא עולם יחזק אותי".

נועם, בנו של אורן ספד לו אף הוא ואמר "אבא אני אוהב אותך, אני כבר מתגעגע. למה זה קרה לך? אני לא מבין שלא תבוא לבית הספר שלי, אני פוחד שלא יהיה מי שישמור עליי כמוך. אני מבטיח שאשמור על אמא ועל האחיות שלי". רפאל, בנו בן החמש של אורן שאל "אבא אני רוצה לדעת מתי תחזור, מתי תיקח אותי מהגן. אני אוהב אותך. אני יודע שאיש רע פגע בך".

הרעייה נופר הקריאה מכתבים שכתבו ילדיו לאחר הפיגוע: "אדל כתבה 'אבא אתה האבא הכי טוב בעולם, אני אוהבת אותך מאוד. אני מחכה כבר שיבוא המשיח ותחזור מהר", והקהל פרץ בבכי.

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו ספד ואמר כי "העיר לוד איבדה את אחד מבניה היפים והמוכשרים, למשפחה גדולה וחשובה שבשנים האחרונות פקדו אותה הרבה אסונות. האסון הזה מפרק את הקהילה ואת המשפחה לרסיסים. אורן היה עלם חמודות, בחור שהתפרנס ועשה מאמצים גדולים להחזיק את המשפחה עם שישה ילדים למרות כל הקשיים והאתגרים".

עוד הוסיף רביבו: "זה לא נתפס, אני קורא לממשלה לגזור דין מוות על מחבלים (ראו ידיעה נפרדת) ולא לאפשר לרשות הפלסטינים לתת להם משכורות. צריך גזר דין מוות למחבלים – זה לא יחזיר את הנרצחים אבל זה המעט שאפשר לעשות למענם".

 

ראש העיר יאיר רביבו סופד לאורן בן יפתח היד בבית העלמין החדש בלוד (1)
ראש העיר יאיר רביבו סופד לאורן בן יפתח הי"ד בבית העלמין החדש בלוד. צילום: דוברות עיריית לוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות