בת-ים חושפת את הלוגו הרשמי ופותחת את חגיגות המאה
עיריית בת־ים משיקה באופן רשמי את חגיגות שנת ה־100 להיווסדה של העיר, שיצוינו לאורך השנה הקרובה בשורה של אירועים, מופעי ענק, פעילויות קהילתיות וחוויות לכל המשפחה
- מערכת האתר
- י"ג תמוז התשפ"ו
מאה שנים חלפו מאז הונחו היסודות לעיר שעל שפת הים. מאז הקמת העיר בשנת 1926 כמושבה קטנה, צמחה בת־ים והפכה לאחת הערים המתפתחות והמובילות בישראל, עם מערכת חינוך מצטיינת, תנופת התחדשות עירונית מהגדולות בארץ, קהילות מגוונות ורצועת חוף מהיפות בישראל.
.צילום: יורי דיבינסקילרגל שנת המאה חושפת העירייה גם את הלוגו הרשמי שילווה את כלל אירועי החגיגות. הלוגו מספר את סיפורה של בת־ים לאורך מאה שנות קיומה: באפס הימני משולבים סמלי המורשת וההיסטוריה של העיר, בהם מגדל המים, בניין המצבה ובניין העירייה ההיסטורי, המייצגים את השורשים שעליהם נבנתה בת־ים. באפס המרכזי נראים קו הרכבת הקלה, המגדלים החדשים וההתחדשות העירונית המשמעותית העוברת על העיר בשנים האחרונות- סמל להתפתחות, לצמיחה ולחדשנות.
לוגו חגיגות ה-100 של בת יםצילום: עיריית בת יםהקו המחבר בין חלקי הלוגו מסמל את המסע שעברה העיר לאורך השנים- מהחזון של המייסדים אל העיר המודרנית, החדשנית והמתקדמת כיום, תוך שמירה על ערכיה ומורשתה.
.צילום: עיריית בת יםעם השקת הלוגו הרשמי התעוררו תושבות ותושבי העיר לקמפיין עירוני רחב היקף, שנפרס בכל רחבי בת־ים על גבי שלטי חוצות- בילבורדים, מכוונים, מסכים דיגיטליים ובפלטפורמות הדיגיטליות השונות. כחלק מהשקת חגיגות שנת המאה והבאתן לכל תושב ותושבת בעיר.
.צילום: עיריית בת יםחגיגות המאה יכללו במהלך השנה הקרובה שורה של אירועי ענק ומופעים של האמנים המובילים והאהובים בישראל, לצד אירועים מיוחדים שיחשפו בהמשך. העיר כולה תהפוך לבמה חגיגית אחת גדולה המשלבת תרבות, קהילה, מוזיקה, ספורט, פנאי ועוד.
התוכנית המגוונת נבנתה כך שתעניק מענה לכל תושבי העיר- מהגיל הרך ועד לגיל השלישי. בין היתר יתקיימו אירועי: תרבות, קהילה, נוער וצעירים, אזרחים וותיקים, פעילויות ספורט ויוזמות חינוכיות שיחגגו את סיפורה הייחודי של בת־ים ואת האנשים שבנו אותה לאורך השנים.
.צילום: ודים סוחרבסקיראש העיר בת-ים, צביקה ברוט: "מאה שנים הן הרבה יותר מציון דרך היסטורי. הן סיפורם של אנשים - של דורות של תושבים שבנו כאן קהילה חזקה, עיר פורצת דרך ובית חם למאות אלפי משפחות.בת־ים של שנת 2026 היא עיר שמכבדת את עברה, גאה בהישגיה ומביטה קדימה בביטחון אל העתיד.
שנת המאה היא הזדמנות לחגוג את כל מה שהופך את בת־ים למיוחדת - האנשים, הקהילות, החינוך, התרבות, רצועת החוף, ההתחדשות העירונית והחזון שממשיך להוביל אותנו. הלוגו החדש מבטא בדיוק את החיבור הזה בין המורשת המפוארת של העיר לבין החדשנות והצמיחה שמעצבות את בת-ים של המאה הבאה. אני מזמין את כל תושבי העיר לקחת חלק בחגיגות ולהיות שותפים לפרק הבא והמרגש בסיפורה של בת-ים."
.צילום: יורי דיבינסקי
תגובות