X

האקס פקטור

הפועל חולון פתחה את משחקי הליגה ברגל ימין עם ניצחון "ביתי" על הפועל חיפה הרבה בזכות אקס האדומים- מרכוס בינגהאם שהציג משחק אדיר

האקס פקטור
צילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

(רועי אסף)

אחרי טורניר גביע ווינר ושני משחקים בליגה האירופאית, הפועל חולון הגיעה סוף סוף גם לליגה המקומית ופתחה עם משחק "ביתי" שהוגלה לאולם בחדרה בעקבות עונש רדיוס מסוף העונה שעברה.

במשחק הראשון ששייך בעצם למחזור השני (משחק המחזור הראשון מול באר שבע יתקיים בסוף החודש...), היא פגשה את הפועל חיפה, קבוצתם בעונה שעברה של מאמן חולון גיא גודס ושניים מהזרים הסגולים: דקאראי טאקר ומרכוס בינגהאם. האחרון, לא ריחם על האקסית, נתן כבר במשחק הפתיחה את אחד המשחקים הגדולים שלו בישראל והוביל את חולוניה לניצחון 89:71.

עודד קרני- מנהלת הליגהמאמן חולון גיא גודס, מול האקסיתצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה
​​​​​​​

כ-400 אוהדים חולונים, עשו את הדרך לחדרה וראו את קבוצתם מופיעה בהרכב חסר כאשר חנוכי ומיטרו-לונג הפצועים, מחוץ לסגל. גודס פתח בחמישייה עם ארבעת הזרים הכשירים ועם ניב משגב. חולון הייתה טובה יותר אך חיפה העקשנית הצליחה לסיים את הרבע עם שוויון 17.

עודד קרני- מנהלת הליגההקהל הסגול במשחק ה"ביתי" בחדרהצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

גם הרבע השני היה בשליטת חולון אך כמו ברבע הראשון, האורחת מחיפה נתנה את כל מה שיש לה והמחצית הסתיימה בתוצאה 40:38 לחולוניה. בחולון בלטו במחצית הראשונה- בינגהאם, אדאמס ויפתח זיו שעלה מהספסל ועשה קאמבק מצוין לליגה הישראלית

עודד קרני- מנהלת הליגהיפתח זיו שוב בליגה הישראליתצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

עם פתיחת המחצית השניה הצליחה חיפה לגרור את חולון לסוג של נדנדה כשהיתרון עבר מצד לצד, אך העייפות של האדומים החלה לדבר והאיכות הדי ברורה בין שתי הקבוצות, החלה לתת את אותותיה. זלמנסון, זיו, אדאמס ובינגהאם, הובילו ריצה שסיימה את הרבע בתוצאה 69:55 לצד הנכון.

עודד קרני- מנהלת הליגהדקאראי טאקרצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

עם פתיחת הרבע האחרון, חיפה על אדי הדלק האחרונים עוד הצליחה להוריד את ההפרש לחד ספרתי, אך בדקות האחרונות לא היה ספק לאן הניצחון הולך. משגב וטאקר להטו מחוץ לקשת ובינגהאם סיים עם דאנק אדיר מאסיסט של זיו שהעיף אל הגג את מאות הסגולים ביציע שחזרו הביתה מרוצים ויעשו שוב את הדרך לחדרה ביום חמישי הקרוב למשחק מול הגליל.

עודד קרני- מנהלת הליגהפתיחת עונה מצוינת- משגבצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

בינגהאם כאמור סיים עם שורה סטטיסטית מפלצתית שכללה: 27 נקודות עם 10/10 מהשדה, 7 ריבאונדים, סחט 7 עבירות ואפילו מסר אסיסט אחד. עוד קלעו: אדאמס 17 (5 שלשות ועוד 6 אסיסטים), זיו 13 (6 אסיסטים), משגב 11 (3 שלשות ו-4 אסיסטים), זלמנסון וארצי 7 כל אחד, טאקר 5, קייזר 2.

עודד קרני- מנהלת הליגהמשחק ענק- בינגהאםצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

כאמור, ביום חמישי תחזור חולון לחדרה הפעם למשחק חוץ מול גליל עליון של גוני יזרעאלי. בחולון מקווים שמיטרו לונג יהיה כשיר למשחק הקרוב או מקסימום לזה שאחריו במסגרת האירופאית, כאשר בנוגע לחנוכי, מציינים במועדון שיש לו לפחות עוד חודש וחצי של החלמה.

עודד קרני- מנהלת הליגהשחקני חולוניה בסיוםצילום: עודד קרני- מנהלת הליגה

הפועל חולון חולוניה ליגת העל כדורסל

art