X

הושענא רבא מיוחד בישיבת הדרום

‏הרב בני קלמנזון, עופר וינטר, חגי לובר ורבנים נוספים בליל הושענא רבא מיוחד בישיבת הדרום ותפילה גדולה להשבת החטופים ולשלום החיילים

הושענא רבא מיוחד בישיבת הדרום
צילום: דוברות

ביום שלישי, כ בתשרי, 22.10 ייערך ליל לימוד תורה ותפילה בבית המדרש של ישיבת הדרום ברחוב הגרא
מדי שנה עורכת ישיבת בני עקיבא הדרום ליל לימוד מיוחד לרגל הושענא רבא. בליל הלימוד השנה, לאחר השנה המורכבת שעברנו, ישתתפו גם אישי ציבור מוכרים מאוד ורבנים, ותיערך תפילה מיוחדת לשלום החיילים ןלהשבת החטופים* כולם מוזמנים לאירוע* האירוע ייערך במעמד מתן דיל , ראש העיר רחובות וחבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל

*ניתן לצפות בלימוד בשידור חי באתר ״ישיבה״ בכתובת https://www.yeshiva.org.il**

ליל החיתום, הלילה שלפני כניסת החג השני של סוכות, יחול ביום שלישי, כ׳ בתשרי 22.10 , והוא  לפי המסורת הלילה שבו חותמים את הדין, המשך לראש השנה ויום הכיפורים. מדי שנה נוהגים ללמוד תורה במשך כל הלילה הזה, שנקרא גם ליל הושענא רבא.  
בישיבת בני עקיבא הדרום ברחובות נערך כל שנה אירוע גדול בלילה הזה, עם מגוון של שיעורים מרתקים מפי רבנים ומרצים מבוקשים וידועי שם. לאחר שנה מורכבת, כואבת ומאתגרת, ובעיצומם של ימי מלחמה קשים, בישיבה קוראים לכולם להתחזק יחד בלימוד תורה ותפילה. 
השנה הכינו בישיבת בנ״ע הדרום לילה מושקע במיוחד עם מרצים מבוקשים הרלוונטיים לשנה שעברה עלינו יחד עם לימוד תורה, אשר ייערך הן באופן פרונטלי והן באופן מקוון לכל מי שנבצר מהם מלהגיע והם רוצים להשתתף בלימוד. 
החל מהשעה 20:30 בערב לאחר התכנסות ולימוד משניות לעילוי נשמת בוגר הישיבה שנפל ב7.10 עמית גואטה הי״ד, ועד 2:00 בלילה יתקיים מרתון של לימוד תורה עם רבנים ואישים: 
חגי לובר, מייסד ומנהל תיאטרון אספקלריא, אביו של יהונתן לובר הי״ד שנהרג במלחמת חרבות ברזל 
הרב דוד טברסקי, ראש ישיבת בני עקיבא הדרום 
הרב מיכאל ימר, ראש ישיבת ההסדר שעלבים 
הרב שניאור אשכנזי, שליח חב״ד ראשון לציון 
תא״ל (במיל.) עופר וינטר
הרב בני קלמנזון, נשיא ישיבת עתניאל ואביו של אלחנן קלמנזון הי״ד שנהרג ב7.10 בקרב על בארי
הרב בן ציון אלגאזי- ראש ישיבת רמת גן וראש צורבא מרבנן
הרב אליעזר מלמד ראש ישיבת הר ברכה
הרב יהושע וייסינגר, דיין וראש כולל אברכים, ישיבת בנ״ע הדרום 

מתי: יום שלישי, כ' תשרי תשפ"ה (22.10.24)
איפה: בית המדרש של ישיבת בנ"ע הדרום (סוף רחוב הגר"א, רחובות)
הלימוד יועבר בשידור חי באתר ישיבה בכתובת https://www.yeshiva.org.il. 

הרב דוד טברסקי, ראש ישיבת בני עקיבא הדרום: ״ בואו להתחזק יחד, להתפלל ולבקש על עם ישראל בשעה קריטית זו. אנו מזמינים את כל מי שחפצים ללמוד- ללימוד ולתפילה בליל החיתום . נשמח לראות את תושבי ותושבות רחובות, תלמידים, בוגרים והורים.כל מי שלא יוכלו להגיע, מוזמנים לצפות בנו.”

חבר המועצה אמיתי כהן, מחזיק תיק מורשת ישראל: ״אני שמח על השותפות רבת השנים עם הישיבה , ועל ההשקעה בתוכן בלילה חשוב זה, ישר כוח לכל העוסקים במלאכה. אני מאחל לכולם חיתום טוב.״

art