X

פתיחת שנה בבית הספר לאמנויות הבמה בית צבי עם שתי הפקות חדשות: "תשוקה" ו"עושה כרצונו"

המחזות שיפתחו את השנה החדשה הן "תשוקה" ו"עושה כרצונו" –דרמות איכותיות, נוגעות ללב וסוחפות.

פתיחת שנה בבית הספר לאמנויות הבמה בית צבי עם שתי הפקות חדשות: "תשוקה" ו"עושה כרצונו"
צילום: בית צבי - אופק מלמד

ביה''ס לאמנויות הבמה "בית צבי" פותח את שנת הלימודים 2024-2025 עם שתי הפקות ראשונות של שחקני שנה ג' שכמו כולנו חוו שנה מורכבת וחלקם חוזרים לבמות אחרי תקופה ארוכה של שירות מילואים והופעות בהתנדבות למפונים מדרום ומצפון הארץ .

המחזות שיפתחו את השנה החדשה הן "תשוקה" ו"עושה כרצונו" –דרמות איכותיות, נוגעות ללב וסוחפות.

על המחזות:

עושה כרצונו

מחזה מקורי מאת מוטי לרנר עפ"י הספר "עוֹשָֹה כִּרְצונו" מאת אסתי וינשטיין. ההצגה מבוססת על ספרה וסיפורה של אסתי וינשטיין, ששמה קץ לחייה, לאחר שבחירתה לעזוב את חסידות גור, הובילה לנתק מרוב בנותיה.המחזה זועק את סיפורן של נשים רבות שנקרעות בין העולמות וקולן לא נשמע.

מאת: מוטי לרנר עפ"י הספר מאת אסתי וינשטיין

בהשתתפות תלמידי השנה השלישית מחזור ס"ג: שיר אבוטבול / עומר מורדי, איתן אביטל / אמיר אהרוני, טל בן שבע / שחר ראובפוגל, נעם חליו / אלונה רביב, ים טנא ולנסי / מאי שטיימן, זהר מהלב / שיר פוזנר, דמיאן פאור / אופיר רביד, צח פחימה / רון שוסטר

תשוקה 

דרמה קומית רגישה על אהבה, תשוקה וזוגיותשלוות חייהם, של הזוג ג'יימס ואלינור, מופרת כשג'יימס נסחף לרומן עם קייט, צעירה מלאת בטחון עצמיבבת-אחת עולות על פני השטח תהיות על מהות הזוגיות המונוגמית המודרניתהלבטים, התשוקה והכאב של בני הזוג, מודגשים בתרגיל תיאטרלי מבריק בו מוסיף המחזאי לשתי הדמויות הראשיות את עולמן הפנימי כדמויות חיות על הבמה.

מאת: פיטר ניקולס

בהשתתפות תלמידי השנה השלישית, מחזור ס"ג: שי אלמוג / שיר בודק, עמית בוטביקה / וורקו מקונן, הלנה יפרמוב / ליאור כהן, סתיו לונין / אופק מלמד, עמית עזרא / דן רוטשטיין, נועה עטר / טליה שלזינגר

27.10-13.11 באולם גרי בילו

פרטים וכרטיסים באתר בית צבי: https://www.beit-zvi.com/

 

art