X

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

איפור, טיפוח, גבינות, משחקים לילדים, חטיפים חדשים ובקיצור, הכל מהכל שחדש על המדף

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!
צילום: אבי קקון

לא רק הילדים חוזרים לשגרה-
מחלבות גד מפנקות בסנדוויצ'ים שווים לכל המשפחה

החופש הגדול נגמר, הילדים חזרו למסגרות, וזה הזמן לחזור לטעמים המוכרים והאהובים של הסדווניצ'ים שכולם אוהבים עם גבינות שוות במיוחד.
מחלבות גד מציגים: סנדוויצ'ים מושקעים לכל המשפחה, כי גם למבוגרים מגיע סנדוויץ' שווה וטעים. במארז תוכלו להנות מסדרת הפרוסות המפנקת של גד עם הצעות לכריכים מפנקים וקופסת אוכל- שתחזיר את כל המשפחה לשגרה, בצורה הכי טובה שיש.
 סדרת הפרוסות כוללת: פרוסות מוצרלה, פרוסות מוצרלה מעושנות, פרוסות גאודה, פרוסות גאודה עיזים, פרוסות צ'דר ופרוסות פקורינו

מחלבות גדסדרת הסנדוויצ'ים החדשה צילום: מחלבות גד

 

מותג הטיפוח ליראק פריז משיק: מסיר איפור עיניים ודו פאזי השומר על הריסים ולא גורם לנשירתם, יתרה מכך- שומר על ריסים מלאכותיים, טבעוני - עשוי מ99% רכיבים טבעיים על בסיס אצות, עדין ואפקטיבי. 
מסיר איפור דו פאזי מסיר ביעילות איפור עיקש, אפילו כזה העמיד למים, תוך כדי שמירה מרבית על שלמות הריסים וריסים מלאכותיים. ליבת הנוסחה שלו, היא קומפלקס פרהביוטי המאזן את העור, מועשר בפרו ויטמין B5, להענקת לחות ולמניעת אובדן ריסים.

יחצליארק פריז מסיר איפורצילום: יחצ

 

מותג היופי ג'ייד משיק את:

ON POINT CONTOUR STICK קונטור סטיק


ON POINT CONTOUR STICK של ג'ייד הוא הפתרון המושלם לכל אישה שרוצה להדגיש את תווי פניה באופן טבעי ומקצועי. עם מרקם קליל, גימור מאט ושימוש קל ונוח, הקונטור החדש של ג'ייד הוא התוספת המושלמת לערכת האיפור שלך.

על עור נטול איפור, או לאחר מריחת מייק אפ, יש למרוח על אזורי הפנים שברצונך להדגיש, כגון שקעי עצמות הלחיים, קו הלסת וצידי האף ולטשטש בעזרת אצבעות או מברשת.

מגיע בשני גוונים: לאטה ומוקה, המתאימים לשלל גווני עור. כל גוון משחזר את הצללים הטבעיים של הפנים על מנת להדגיש ולפסל את תווי הפנים.

 

יחצON POINT CONTOUR STICKצילום: יחצ

 

בריזר, המרענן האלכוהולי הרשמי של הקיץ מצרף טעם חדש, קיצי ומרענן, לרשימת הטעמים האהובים: בריזר בטעם מנגו- פסיפלורה.

הטעם החדש מצטרף לרשימת הטעמים המוכרים והאהובים של המותג: אבטיח, לימון, אננס, אפרסק, תפוח וליים.

בריזר הוא משקה אלכוהולי מוגז ומרענן בטעמי פירות בתוספת רום.

בריזר בטעם מנגו- פסיפלורה יימכר בבקבוקים של 275 מ"ל ומכיל 4% אלכוהול.

יחצבריזר בטעם מנגו- פסיפלורהצילום: יחצ

המותג דוריטוס מבית שטראוס, חטיף הטורטייה המוביל בישראל, משיק שני טעמים חדשים ונועזים מסדרת דוריטוס After Dark – פלאפל וטאקו מקסיקני, במהדורה מוגבלת. הטעמים החדשים של סדרת דוריטוס After Dark עם טעמים דומיננטיים ומיוחדים שאהובים במיוחד על הצרכנים הישראליים.

 סטודיו שטראוסדוריטוס בטעם פלאפל ובטעם טאקוצילום: סטודיו שטראוס

 

סדרת המרססים של טאצ' לחגים ״טאצ' קטן לחג מושלם״

  המותג טאצ' המתמחה במוצרי ניקיון איכותיים מציג את סדרת המרססים לקראת ראש השנה וחגי תשרי

הסדרה כוללת 6מוצרים לניקוי יסודי, להברקה ולחיטוי:

מרסס לניקוי והברקה בניחוח אורנים

מנקה עוצמתי על בסיס שמן אורנים

החומר בתצורה של קצף פעיל המנקה במהירות ומותיר ברק

יחצסדרת המרססים של ט'אץ לחגצילום: יחצ

מבשלת הבוטיק הגלילית הגיבור בכרמיאל, מייצרת בעבודת יד מגוון סוגי בירות בטעמים וסגנונות שונים. המבשלה הוקמה מתוך אהבה לבירה ולתרבות הקראפט שסביבה. תרבות של חופש, חברותא, יזמות ועזרה לזולת. זולת חמישה סוגים שונים של בירות קבועות שמיוצרות במבשלה כמו: הגיבור סטאוט אירי, הגיבור בלונדי, הגיבור IPA, הגיבור חיטה בווארית, והגיבור הורייזן,  

במבשלה גם מייצרים מעת לעת בירות מיוחדות בהתאם לאירועים או עונות. לאחרונה הושקה בירה פלורה. בירה בסגנון SOUR חמצמצה על בסיס חיטה בתיבול פסיפלורה, מנגו וליצ'י. הכיתוב על הכתף של הדמות "אין דבר כזה אי אפשר.."  הוא הקדשה לזכרם של נעה וגידי חיאל הי"ד שנרצחו ב 7.10.2023 במסיבת הנובה. סלוגן שעבר מהסבא לנכדים והיה מקועקע על גופם.

במבשלה קיים מרכז מבקרים המארח קבוצות, וחצר בירה – ביר גארדן בסגנון ביר גארדן אירופאי, המציע תפריט אוכל משובח לצד מגוון הבירות במבשלה במחירים הוגנים במיוחד.

הבירה כשרה בהשגחת הרבנות כרמיאל, וניתן להשיגה במגוון חנויות יין ואלכוהול מובחרות בכול הארץ

 

דרור ושרבסקיבירה הגיבור כרמיאלצילום: דרור ושרבסקי

 

טרוף הבראול סטארס  מגיע לאתר הצעצועים אמיגו

"זו הקריאה שנשמעת בכמעט כל בית בישראל בחודשים האחרונים, מספרת מאיה גולדשטיין, מנהלת השיווק של אתר אמיגו "בהמשך לביקוש ההיסטרי שקיבילנו מהשטח, הבאנו השבוע לישראל את הבובות המקוריות של בראול סטארס שיכולות להיות גם מתנה נפלאה לחגים".

אתר הצעצועים המוביל www.amigo.co.il  החל לשווק את קולקציית הבובות המקוריות של מותג הילדים הפופולארי ביותר היום – בראול סטארס

בסדרה 7 בובות עם הדמויות המובילות ביותר: לאון, אל פרימו, קולט ועוד

יחצטרוף הבראול סטארס מגיע לאתר הצעצועים אמיגוצילום: יחצ

 

 

שטראוס במהלך חשוב: מנגישה את אריזות החטיפים המלוחים ללקויי ראייה
שטראוס, בשיתוף עם מיזם "שווה פיתוח" מיזם משותף, לביטוח לאומי – אגף הקרנות עמותת ציונות 2000 וג'וינט ישראל מעבר למוגבלות, ומרכז "מגדל אור- עמותת יעדים לצפון", יוצאת במהלך הנגשה חדשני ופורץ דרך להתאמת אריזות החטיפים המלוחים תפוצ'יפס, דוריטוס וצ'יטוס לאנשים עם לקויות ראיה באמצעות פיתוח אריזה מותאמת, כחלק מאג'נדה חברתית לקידום מרחב מכליל יותר והענקת אפשרויות בחירה למגוון אוכלוסיות וקהלים

האריזות החדשות, אשר פותחו ביחד עם אנשים עם לקויות ראייה, מבוססות על עיקרון הקביעות המאפשר התמצאות קלה יותר - מיקום קבוע של המידע על גבי האריזות השונות כדוגמת רכיבים, טבלה תזונתית ותיבת אלרגנים, וגם הדפסת תוקף במיקום קבוע ומוגדל משמעותית. כמו כן, מעתה יהיה גם קוד QR המעביר את הצרכן לעמוד נחיתה מונגש בו ניתן לקבל מידע על המוצר.

 

יחצשטראוס מנגישה את אריזות החטיפים המלוחים ללקויי ראייהצילום: יחצ

 

חוזרים ללימודים עם שוקולית. לראשונה: שוקולית האהובה במנות אישיות!

מותג עלית של שטראוס המייצר אבקה להכנת משקה בטעם השוקו האהוב והמוכר, משיק לראשונה את 'שוקולית לדרך'. מדובר במארז חדשני במנות אישיות מדודות, שניתן לקחת לעבודה, לטיולים, למילואים או סתם לשימוש ביתי ומדוד.
אבקת שוקולית להכנת משקה בטעם שוקו, הוא אחד המוצרים הכי אהובים במשפחה. מותג עלית שזיהה את הצורך של הצרכנים במוצר 'סטיקים' המציע מנות אישיות, מדודות, זמינות ונוחות שניתן לקחת אותן לכל מקום, משיק לראשונה את 'שוקולית לדרך'. המוצר מאפשר צריכה של האבקה באופן מדוד, כך שמתאים גם לשימוש ביתי. המארז מציע 18 מנות אישיות להכנת שוקו מפנק ועשיר.

יחצשוקולית במנות אישיותצילום: יחצ
​​​​​​​

 

 

art