X

מסיבת הפתעה מרגשת למטופל שחגג 100 במאוחדת יוספטל בת ים

רגע מרגש במרפאת מאוחדת יוספטל בבת ים: המטופל חגג 100, צוות המרפאה הפתיע במסיבה מרגשת לכבודו

מסיבת הפתעה מרגשת למטופל שחגג 100 במאוחדת יוספטל בת ים
צילום: מאוחדת

אלכסנדר פלקוביץ', מטופל במרפאת מאוחדת יוספטל בבת ים, חגג יום הולדת 100 וזכה למסיבת הפתעה מרגשת שערכו לכבודו צוות המרפאה.

הסיפור החל כאשר אירינה פורטנובה, אחות במרפאת יוספטל, וצוות המרפאה החליטו להפתיע אותו במסיבה מרגשת לרגל יום הולדתו המיוחד. הם הזמינו את אלכסנדר לבדיקה שגרתית וכשהגיע גילה הפתעה מרגשת - צוות המרפאה המתין לו עם עוגה, נרות וכמובן ברכות ואיחולים.

אלכסנדר פלקוביץ' אמר בהתרגשות: "יש כאן צוות מדהים ומיוחד ואני מלא בהערכה על טיפולם המסור ועל היחס האישי שהם מעניקים לי ולכל המטופלים במרפאה. אני מודה לכם על ההפתעה המרגשת, אני מאחל לעצמי לחגוג אתכם שוב בעוד עשר שנים".

דני מושיוב, מנהל מחוז דרום במאוחדת, ברך את הצוות על היוזמה המרגשת ואמר: "מסיבת ההפתעה שיזם צוות מרפאת מאוחדת בבת ים מבטא את הקשר הייחודי בין המטופלים שלנו לצוותים הרפואיים. אני מאחל לאלכסנדר בריאות טובה ועד 120 שנים".

חניתה קמראן, מנהלת מרפאת יוספטל, ציינה שהיא גאה בצוות שלה שיודע לראות ולציין גם את הרגעים האישיים של הלקוח ובירכה את אלכסנדר : "אתה מעורר השראה ובעל אופטימיות אינסופית, הגענו לברך אותך ויצאנו מחוזקים ומבורכים. אנחנו אוהבים אותך מאוד ושמחים על הקשר המיוחד שיש לנו ומאחלים לך עוד שנים רבות של בריאות ואושר".

 

בתמונה:  צוות אחיות מרפאת יוספטל וד"ר ליאוניד קדין חוגג 100 לאלכסנדר פלקוביץ'

יום הולדת 100 אלכסנדר פלקוביץ מאוחדת בת ים

art