X

מרגש: מכבי חיפה תהיה המלווה הרשמית והמאמצת של שחקני רשת חוויות הצעירים

לראשונה ברחובות: בית הספר לכדורגל של מכבי חיפה נותן את חסותו לקבוצות ילדי הכדורגל של רשת חוויות.

מרגש: מכבי חיפה תהיה המלווה הרשמית והמאמצת של שחקני רשת חוויות הצעירים
צילום: רשת חוויות

רשת חוויות רחובות מקדמת את הספורט ואת ענף הכדורגל לילדי העיר, ויוצאת בשיתוף פעולה ייחודי עם מועדון כדורגל מכבי חיפה אשר תלווה מקצועית את קבוצות הכדורגל לילדים, הפועלות במרכזים הקהילתיים.

עוד במסגרת החסות, תארח מכבי חיפה את הילדים לחוויה מעצימה במשחק ביתי באצטדיון סמי עופר, בהשתתפות בטורנירים, ותעניק למאמנים העשרה מקצועית מהצוות המקצועי של המועדון.

נכון להיום, פועלים ברשת חוויות חוגי כדורגל בפריסה רחבה, במסגרת החוגים שמציעים המרכזים הקהילתיים. כעת תפתח ההרשמה לקבוצות נוספות במרכזים הקהילתיים של רשת חוויות בשכונות נוספות, כאשר מכבי חיפה תספק את המעטפת והליווי המקצועי לכלל הנרשמים. 

מדובר בקבוצות לילדים בגילאי גן ועד י"ב, שחלקן כבר פועלות בביה"ס שביט, חוויות שוויץ רחובות החדשה, חוויות שוויץ רחובות המדע, חוויות ההולנדית, חוויות אושיות, חוויות חצרות המושבה, חוויות פסגת המדע, חוויות שדרות ח"ן, חוויות תנופה, חוויות קריית משה וחוויות אבן גבירול. החוגים מנוהלים על ידי מאמנים מקצועיים וכעת כאמור, יזכו למעטפת מעצימה ולהזדמנויות חדשות, לצד פתיחת קבוצות נוספות, בהתאם לביקוש. 

איציק עובדיה, מנכ"ל הקבוצה, אמר כי: "מכבי חיפה רואה זכות גדולה להיות שותפה לקידום תרבות הספורט בעיר רחובות. כל נושא הקהילה חשוב מאוד במועדון כדורגל מכבי חיפה לרבות הנגשה של ערכי המועדון והתרבות הארגונית והשאיפה למצוינות , ואנו שואפים להגיע לשחקנים הצעירים, להוות דוגמא ולתת תמיכה מקצועית, מתוך מחויבות לטיפוח דור העתיד ועידוד תרבות הספורט בעיר. 
"חשוב לי להדגיש כי מדובר בהזדמנות שווה לבנים, בנות ואוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, זו הזדמנות נהדרת לילדים ולילדות ולכלל האוכלוסיות של העיר, כי ספורט הוא לא רק ספורט, הוא דרך חיים, הוא מעניק כלים רבים לצמיחה אישית, קבוצתית וקהילתית, אנחנו במועדון שמחים על שיתוף הפעולה עם רשת חוויות". 

גולן ביטון, מנכ"ל רשת חוויות ויוזם השותפות, אמר כי : "אני מודה לאיציק עובדיה, שנענה לבקשתי ברצון רב, והבין את החשיבות של קבוצת מכבי חיפה כמודל להצלחה וכהזדמנות לילדים. איציק, כמוני, גדל בשכונת קריית משה, מחובר מאוד לשטח, מאמין בילדים, ואין לי ספק כי הקבוצה בניהולו תוכל לתרום רבות לילדים הצעירים שמצטרפים לקבוצות הכדורגל במרכזי הרשת".

ההרשמה לשנת הפעילויות תשפ"ה נמשכת. 

art