X

מענק של 250 אלף שקלים ל-HIT חולון

HIT חולון זוכה במענק של 250,000 ₪ להקמת מרכז חוסן

מענק של 250 אלף שקלים ל-HIT חולון
צילום: HIT חולון

מכון טכנולוגי חולון (HIT) קיבל מענק של 250,000 ₪ מקרן אדמונד דה רוטשילד, במטרה להקים מרכז חוסן שיעניק מענה לצרכים הנובעים מהמעברים התכופים בין תקופות שגרה לחרום בישראל.

המענק הוא חלק מקול קורא תחרותי שהושק בשיתוף פעולה עם התאחדות הסטודנטים הארצית וגורמים נוספים, שמזמין מוסדות אקדמיים להקים מרכזי חוסן שיתמכו בסטודנטים ובסגל האקדמי בתנאי לחץ ובתקופות חירום.

המרכז שיקבל את התמיכה מהקרן יציע שירותים מיידיים ולטווח ארוך, הכוללים תמיכה נפשית, חיזוק החוסן הקהילתי, והכנה למצבי חירום עתידיים. מטרת המרכז היא לשמור על תפקוד הסטודנטים בתקופות מלחמה, למנוע נשירה ולאפשר להם לסיים את לימודיהם בהצלחה ולהשתלב בשוק העבודה.

ההכרה במכון הגיעה בעקבות הצעה שהוגשה ונתפסה כמרשימה במיוחד, בשל הפעילות הענפה שהמכון מוביל בתחום זה מאז פרוץ המלחמה. נציגי הקואליציה הישראלית לטראומה הביעו התפעלות מהמחויבות של HIT לתמוך בסטודנטים בצורה אישית וקבוצתית.

נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, הביע תודה על המענק, ציין את התרומה הגדולה שיאפשר לה, ושיבח את אחריותה החברתית של הקרן. מנכ"ל המכון, מר שמואל גולדברג, התחייב להעמיד את כל משאבי המכון להצלחת המרכז.

דיקנית הסטודנטים, ד"ר לימור סהר-ענבר, ציינה את החשיבות של הקמת מרכז חוסן, שמטרתו להעניק מענה כולל לצרכים הרגשיים והכלכליים של הסטודנטים ולבנות תשתיות התמודדות עם מצבי חירום, שיסייעו הן בשגרה והן בעתות חירום.

HIT חולון מכון טכנולוגי קרן אדמונד דה רוטשילד מרכז חוסן

art