X

צפו: שתי צעירות מראשון לציון במחווה לחטופים במהלך הופעת קולדפליי

טליה וסתיו בן יצחק טסו לווינה לצפות בלהקה המצליחה. במהלך ההופעה הן הניפו את דגל ישראל ועליו סיכת החטופים. הסולן כריס מרטין זיהה את הדגל ואמר שבקהל יש אורחים גם מישראל. "זו תרומתו הקטנה להעלאת המודעות הבינלאומית. אנחנו מתפללות לחזרתם", הן אומרות

צפו: שתי צעירות מראשון לציון במחווה לחטופים במהלך הופעת קולדפליי
צילום: פרטי

אמש קיימה להקת קולדפליי מופע שלישי מתוך ארבעה בווינה, אוסטריה. במהלך המופע הניפו שתי צעירות מראשןן לציון את דגל ישראל ועליו הדפס של סיכת החטופים. הסולן זיהה את הדגל ואמר שבקהל יש גם אורחים מישראל ואיחל שיגיע כבר השלום.
שתי הצעירות הן האחיות טליה, 24, וסתיו, 22, בן יצחק מראשון לציון שטסו לאוסטריה לצפות בלהקה המצליחה.
"לפני הטיסה החלטנו לקחת שני דגלי ישראל עם הדפס של סיכת החטופים הצהובה", מספרת טליה, דיילת בנתב"ג. "היה חשוב לנו להעלות את המודעות הבינלאומית לנושא החטופים".

על הרגע שבו סולן הלהקה הבחין בדגל, מספרת סתיו, סטודנטית למינהל עסקים: "הדליקו את התאורה על הקהל וכריס מרטין אמר שהגיעו למופע אורחים גם מיפן, קולומביה וציין עוד מספר מדינות ואז הוא אמר שיש גם נציגות מישראל. זה היה מאוד מרגש. רצינו שהוא יראה את הדגל ולשמחתי זה קרה. התרגשו מאוד".

פרטיפרטיצילום: פרטי
​​​​​​​

טליה: "בהמשך המופע הוא איחל שיהיה שלום בישראל ובאוקראינה וזה היה מאוד מרגש, אבל לצערינו קמנו הבוקר וגילינו שנפתחה חזית בצפון המדינה".

איך בדיוק צולם הסרטון שבו רואים אתכן עם הדגל?
"כשהגענו לווינה גילינו שיעל ברוך, חברה של סתיו מהתיכון, הגיעה למופע עם אמה, אפרת. היא היתה ביציע ואנחנו על כר הדשא. ביקשנו ממנה שתצלם".

art