X

השוטרים למען הקהילה

שוטרי תחנת גבעתיים התגייסו לסייע לילדים ממשפחות מעוטות יכולת לקראת שנת הלימודים במסגרת פרוייקט 'תיקמלא' של עמותת חסדי נעמי

השוטרים למען הקהילה
צילום: דוברות המשטרה

עמותת חסדי נעמי נערכים לשנת הלימודים הקרובה עם פרויקט "תיקמלא" שיוצא לדרך בפעם ה-11. תחנת משטרת גבעתיים של מרחב דן בהובלת השוטר הקהילתי קיימה היום (4.8.2024) אירוע מיוחד במסגרת פרויקט תיקמלא, שמטרתו להעניק תיקים וציוד חדש לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. באירוע השתתפו יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן, לצד שוטרים ומפקדים מתחנת גבעתיים, רב מחוז ת"א- רפ"ק אליהו קב.

באופן מרגש במיוחד, הצטרפו גם חניכי פל"א ומע"ש, להם המשטרה מסייעת. המשתתפים התגייסו יחד לאריזת תיקים וציוד לימודי, במטרה להבטיח כי אלפי ילדים יחלו את שנת הלימודים הקרובה מצוידים כראוי ובתחושת שמחה והתרגשות. העלויות הגבוהות של ציוד לימודי מהוות נטל כלכלי כבד על משפחות רבות מדי שנה, ויש משפחות בהן יש יותר מילד אחד הזקוק לציוד. 

השנה במיוחד יש עלייה בביקוש בעקבות מלחמת חרבות ברזל שהשפיעה על בתים רבים בישראל. פרוייקט "תיקמלא" נולד בעקבות יו"ר העמותה, הרב יוסף כהן שגדל בעוני רב. כתלמיד בעצמו לא היו לו ציוד ואמצעים בסיסיים, מכיר וזוכר את ההרגשה שאין.

מפקד תחנת גבעתיים, סנ"צ שי תירם: "שוטרי תחנת גבעתיים ובפרט השוטרים הקהילתיים פועלים על בסיס יומי לשימור וחיזוק הקשר עם הקהילה תוך יצירת מגוון רחב של פעילויות. התחנה נמצאת בקשר רצוף וקבוע עם עמותת חסדי נעמי ומעת לעת נערכות פעילויות מגוונות ומבורכות."

משה כהן, מנכ"ל עמותת חסדי נעמי: "אנחנו גאים להוביל את פרויקט "תיק מלא". בעולם שבו פערים חברתיים-כלכליים הולכים ומתרחבים, הפרויקט מהווה צעד משמעותי לשוויון הזדמנויות לילדים עם רקע כלכלי קשה.ציוד חדש ואיכותי מעניק לילדים תחושת גאווה, ביטחון עצמי, התחדשות ומוטיבציה להישגים לימודיים. אנחנו מקבלים מדי שנה מכתבי תודה מהילדים, וכשילד כותב 'עכשיו אני מתרגש לחזור לבית הספר' הלב מתרחב. שיתוף הפעולה מדגיש את מחויבותה וחשיבותה של המשטרה לקהילה ולחברה הישראלית". 

art