X

עולה עולה

כל מה שחדש

תפוזינה מציגה- GOOD VIBES- סדרה אופטימית, "הדור הבא" של תפוזינה במהדורת קיץ מרעננת: שלושה טעמי לימונדה עם טוויסט בטעמים, צבעוניות ו"VIBE" מרענן.שלושת הטעמים החדשים ללא מדבקת סוכר אדומה וללא חומרים משמרים.

בכל שנה בחודש אוגוסט, ג'מס חוגגת את יום ה-8.8, כשמה של הבירה המובילה של המבשלה. יום חגיגי למבשלה וללקוחותיה. השנה, החגיגות מתרחבות עם השקת מארז מיוחד, אשר מציע הזדמנות מצוינת להתנסות בטעמים הייחודיים של בירה ג'מס 8.8 וליהנות מחוויה בלתי נשכחת. ג'מס 8.8, בירה בסגנון אייל בלגי חזקה (8.8% אלכוהול) בעלת צבע אדמוני וטעמים עמוקים ומורכבים, היא הבירה הנמכרת והאהובה ביותר מבין מגוון הבירות של המבשלה.המארז החגיגי מהווה מתנה מושלמת לחובבי בירה ולכל מי שמחפש דרך מיוחדת לחגוג את הקיץ, והוא כולל: ארבעה בקבוקי ג'מס 8.8 (330 מ"ל) וכוס ממותגת. ניתן להשיג את המארז בחנויות האלכוהול וברשתות שיווק נבחרות.

Zeltser, הוא משקה סודה אלכוהולי מתסיסת שמרים טבעית בטעם עדין של פרי, יימכר בפחיות שמציגות שלל יתרונות לשמירה על המוצר ועל הסביבה. אל שלושת הטעמים המוכרים - תפוז מדמם, מנגו צ'יל וליים קרימינלי, מצטרף כעת גם אבטיח מטפטף. מיסטר זלצר מגיע ללא סוכר, דל פחמימות, ללא צבעי מאכל, דל קלוריות וללא חומרים משמרים

מי לא אוהב את "החלב של הקורנפלקס"? כנראה שאין הרבה כאלו. לכן בתלמה החליטו לשדרג את חווית הצריכה ומשיקים כעת 2 טעמים חדשים ל"שוגי", אשר יוסיפו טעם וגוון לחלב ולארוחת הבוקר שלכם:

שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות עם המתיקות העדינה של מרשמלו יחד עם רעננות התות מוסיף לחלב טעם וגוון ורוד בהיר.

בעוד ששוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות משלב טעמי שוקולד עם שבבי עוגיות מפנקות שמשאיר אחריו חלב שוקולדי בגוון חום בהיר בתוספת של עוגיות.

"בייגל בייגל", משיק שני טעמים חדשים בסדרת "דקים דקים": פלאפל וברביקיו.דקים דקים בטעם פלאפל- טעם ישראלי אותנטי המביא את חווית הפלאפל האהובה לפורמט חטיף נוח, עם שילוב תבלינים אופייני לפלאפל על בסיס החטיף הדק והפריך.

דקים דקים בטעם ברביקיו- טעם עשיר ומעושן המזכיר שילוב טעמים של "על האש", עם תיבול ייחודי המשלב עומק טעמים על החטיף הדק.

קוקי,  המותג שמציע פתרונות חכמים במטבח, משיק שקיות צלייה חדשניות עם פטנט בלעדי:  סוגר חכם  ללא צורך בניקוב השקית.הסוגר החכם של קוקי מאפשר יציאה של אוויר מבלי לנקב את שקית הצלייה ובכך שומר על ארומה ועסיסיות המזון במהלך הבישול.הכלים נשארים נקיים והעבודה במטבח קלה, נוחה ומהירה.

 

לכבוד שנת ה-60 של המותג, במבה, אסם משיקה מארז עם בובת התינוק האייקונית של במבה ושתי שקיות במבה ייחודיות לאספנים, שקית כחולה וכתומה במהדורה מוגבלת. שקית הבמבה הכתומה מעוצבת ברוח הקלאסיקה וההיסטוריה של המותג, וכוללת את הלוגו שהופיע על אריזות במבה בשנות השבעים, דמות התינוק האייקוני כפי שנראה בשנותיו הראשונות ועיצובי ופרסומי המוצר האהוב לאורך השנים.

אסם נסטלה משיקה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של פתיתים ופסטה בצורות שילדים אוהבים:פתיתים בצורת מספרים, פתיתים בצורת לבבות ופסטה בצורת לבבות.

חברת מילוטל יצרנית ומשווקת מובילה של צ'יפס וירקות קפואים משווקת בימים אלו 2 מוצרי צ'יפס״ צ'יפס זיג זג 1.5 ק"ג- מיוצר עם חיתוך זיג זג אהוב על ילדים וצ'יפס אמריקאי 1.5 ק"ג – מתאים לטיגון ואפייה בסגנון מקלות דקים כמו ברשתות המזון המהיר. מוצרים מתאימים לטיגון ואפיה.

מגי הינה עגבניית טעם עם שילוב מאוזן של מתיקות וחמיצות ובעלת ריכוז גבוה של חומרים ארומטיים או כמו שאוהבים לתאר אותה- עגבנייה "בטעם של פעם".

מגי פותחה במשך 6 שנות שיתוף פעולה בין חברת "הזרע" לבין הפקולטה לחקלאות, בהובלת ד"ר גדי בן אוליאל. הפיתוח התבסס על הכלאה מסורתית של זני עגבניות מובחרים, תוך בחירת התכונות המיטביות של כל זן.

בשל תכונותיה הייחודיות, מגי נבחרה במבחן טעימה בקטגוריית הטעם והטריות שנערך על ידי חברת אנליסט כבעלת "טעם גורמה" - עגבנייה שופעת טעם, המצטיינת בשילוב הייחודי של מתיקות וחמיצות, המספק הנאה מכל ביס בנוסף, במבחני טעם "מגי" נמצאה כעגבנייה המועדפת על נסיינים ובקרב אוהבי עגבניות מושבעים.

קוקי,  המותג שמציע פתרונות חכמים במטבח, משיק שקיות צלייה חדשניות עם פטנט בלעדי:  סוגר חכם  ללא צורך בניקוב השקית.הסוגר החכם של קוקי מאפשר יציאה של אוויר מבלי לנקב את שקית הצלייה ובכך שומר על ארומה ועסיסיות המזון במהלך הבישול.הכלים נשארים נקיים והעבודה במטבח קלה, נוחה ומהירה.

לקראת החזרה לבית הספר מציג ניקול שקיות סנדביצ'ון מנייר עם איורי משחקים כגון סודוקו, איקס עיגול ועוד ונייר עיטוף לסנדביץ' שהופך למטוס נייר בסיום השימוש, שני המוצרים עוצבו ע"י המותג YOLO תחת הקונספט "סיימתם לאכול? בואו נשחק!", במהדורה מיוחדת לקראת החזרה לבית הספר.המוצרים הצבעוניים משלימים את חוויות הפסקת האוכל בבית הספר עם קופסאות ותיקי האוכל הצבעוניים של המותג YOLO ויחד הם מעניקים לילדים חוויה כוללת צבעונית ושמחה.

המותג האיטלקי הנחשק Off-White™ מרחיב את קולקציית הבישום הייחודית, Off-White™ SOLUTIONS   עם השקת שלושה ניחוחות יוניסקס חדשים אשר נוצרו בשיתוף פעולה עם בשמים בעלי שם עולמי.הקולקציה המורחבת של Off-White™ SOLUTIONS שממשיכה את דרכה של הקולקציה המקורית,  Off-White SOLUTIONS מספרי 7 , 8 ו- 10 כל אחד מהם מוצג בבקבוק בעיצוב חדשני, בגודל 50 מ"ל.
הבקבוקים, שפותחו בשיתוף פעולה עם המאפרת והמנהלת היצירתית בעלת השם הבינלאומי, Isamaya Ffrench (איסמאיה פרנץ'), שמונתה ליועצת היופי של אוף ווייט™ בפברואר האחרון, כוללים גם גימורים יוקרתיים עם הדגשה ייחודית של צבע המהנהנת למהותם הפנימית.

הכירו את התוספת החדשה ביותר לקולקציית הבשמים המוערכת והיוקרתית של פרגאמו: SIGNORINA UNICA ניחוח מעודן זה מצטרף לשורותיהן של Libera Signorina הזוהרת, EDP Signorina הרומנטית, Misteriosa Signorina החושנית ו- Ribelle Signorina חסרת היראה.Unica Signorina Parfum Eau de מגלמת את החזון הרב-גוני של הבית. הבושם חולק כבוד למהות יוצאת הדופן הטמונה בכל אישה, ומעודד אותה לאמץ את אישיותה הייחודית, באלגנטיות ובביטחון.

[caption id="attachment_50339" align="alignleft" width="2560"] Photo Editing[/caption]

 

L’EAU DE TOILETTE IDOLE אידול ל'או דה טואלט- ניחוח חדש מבית LANCOME- בלב אידול ל'או דה טואלט, שלושה תווים איקוניים, מועצמים על ידי המדע, מעניקים את הפרשנות החדשה  הזו לחותמת הריח המקורית.אידול ל'או דה טואלט הוא גרסה רעננה יותר לחותמת הריח של אידול. בתווים הבסיסיים, חליטת וניל בורבון פרימיום, ממקור בר-קיימא במדגסקר, מעניקה נוחות והתמכרות קרמית, בעוד האלגנטיות של עץ ארז ופצ'ולי משתלבת עם העדינות האינסופית של מושקים.מעניק תחושה של עור שני, אידול ל'או דה טואלט הוא קריאה לצאת למסע פנימי ולאמץ את הכוח הפנימי שלך.

Divine, בושם חדש של קרליין, נרקח במעבדות הבישום בצרפת.ניחוח פרחוני המופק מפרחים עזי ריח המסמלים נשיות ומהווים מפגן בולט של יוקרה, שמחת חיים ותעוזה. מעניק בכל התזה חותם מתוק של נשיות חזקה ונוכחת. פירמידת הבושם:תווים עליונים:  ורדים, יסמין וליצ'י מעניקים פרץ פרחוני מתקתק.תווים אמצעים: מגנוליה, וניל ואגוז מוסקט מתבלים את הניחוח בתווים ארומטיים.תווים בסיסים: אמבר לבן, וטיבר ומאסק יוצרים בסיס חושני העוטף את התווים הפרחוניים ויוצר ניחוח יוקרתי על העור.

מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT משיק את מייק-אפ ALL HOURS FOUNDATION לכיסוי מלא, בגימור מאט קורן וטבעי, עמידות לאורך שעות רבות, עם פורמולה חדשה ומהפכנית המועשרת  בחומצה היאלרונית.מייק-אפ ALL HOURS FOUNDATION החדש, רב-עוצמה יותר מבעבר. מעניק כיסוי מלא לאורך שעות רבות בגימור מאט זוהר וטבעי, ומספק יתרונות מועילים של טיפוח העור אשר מציבים את הנוחות בראש סולם העדיפות, מייק-אפ אול אוורס מוכן להתמודד עם כל דבר ועם כל אחת. מועשר בחומצה היאלורונית, העור מרגיש חלק יותר, רך יותר ומלא לחות גם בכיסוי מלא.

המותג NOVO משיק בימים אלו סדרת מוצרים להגנה מהשמש. המוצרים בעלי רשיון משרד הבריאות ועומדיםבתקינה החדשה להגנה מקרני UVA,UVB. מעניקים הגנה גבוהה במיוחד מקרני השמש ומתאימים לכל סוגי העור. לשימוש נוח בהתזה או מריחה'עמידים בפני מים וזיעה, בעלי ניחוחות נפלאים ומרקמים נעימים ולא דביקים.הסדרה כוללת 8 מוצרים: ספריי שקוף 50spf, ספריי שקוף לילדים 50spf,ספריי שקוף לילדים 30spf, תחליב להגנה גבוהה מקרני השמש 50spf, קרם פנים להגנה מהשמש לילדים ומבוגרים 50spf, ספריי שמן 6spf, וספריי שמן גזר 15spf.

סנו משיקה נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק, בסדרת 'הג'ל הכחול' המוכר והאהוב, הידוע בעוצמת הניקיון. נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח רענן של מאסק. המוצר החדש מצטרף לשני מוצרים קיימים בסדרה- נוזל מרוכז לניקוי כללי עם שמן אורנים טבעי ונוזל מרוכז לניקוי כללי עם שמן הדרים טבעי

My bodyguard, מותג ההגנה העצמית הראשון בישראל הוקם במטרה להעניק לכל אחת (ואחד) תחושת בטחון, לספק כלים להרגיש בשליטה על גורלן ולמנוע מצבים מסוכנים.ערכת My Bodyguard קומפקטית, קלה לנשיאה בתיק או על מחזיק המפתחות האישי ונוחה לשימוש. הערכה עומדת בכל התקנים והתנאים הנדרשים וכוללת את כל מה שצריך בשעת הצורך:גז פלפל עוצמתי המיוצר בישראל, עט טקטית חד, אזעקה אישית בעלת יכולת התרעה עוצמתית בעת חירום, כלי מילוט מרכב שובר חלון וחותך חגורת בטיחות. הערכה מגיעה ב-4 צבעים שונים לבחירה: ורוד, אדום, שחור ולבן/נצנצים מחיר: 149 שקל. להזמנה - https://store.mbg.co.il/

 

art