X

מרגש: אחר שחיי הפעוט ניצלו בנס - צוות מד"א הוזמן לסעודת הודיה

"לפני כשנה נתנאל היה בסכנת חיים ולשמחתנו הגדולה - צוות מד"א היה שם בזמן כדי לבצע פעולות החייאה ולהחזיר אותו לחיים״ אמרו ההורים במפגש

מרגש: אחר שחיי הפעוט ניצלו בנס - צוות מד"א הוזמן לסעודת הודיה
צילום: דוברות מדא

לפני כשנה, חייו של נתנאל (אז בן כשבועיים) עמדו בסכנה ממשית. צוות מד"א בראשות הפאראמדיקים עמית שושן והלל שרון והחובשים עודד גל וראובן דיין – הצילו את חייו של הפעוט לאחר פעולות החייאה מאומצות. השבוע קיימה משפחתו סעודת הודיה, אליה הוזמן צוות מד"א - שהתקבל בהתרגשות רבה ע"י משפחתו של נתנאל, שהודו לצוות על שהצילו את חיי בנם.

לאחר האירוע, הוריו של נתנאל סיפרו על המפגש המרגש עם הצוות: "לפני כשנה נתנאל היה בסכנת חיים ולשמחתנו הגדולה - צוות מד"א היה שם בזמן כדי לבצע פעולות החייאה ולהחזיר אותו לחיים. כולנו מודים לבורא עולם על הנס שחולל לנו, ע"י שליחת מלאכי מד"א אלינו. לאחר הטראומה הגדולה שעברנו, בחרנו לקיים את סעודת ההודיה – אליה בחרנו להזמין כמובן את מי שהצילו את חייו. הודנו לצוות מאוד והתרגשנו לפגוש אותם שוב, הפעם בחיוך גדול".

על סעודת ההודיה המרגשת, סיפר פאראמדיק מד"א עמית שושן: "לפני כשנה הגענו למקרה קשה, במסגרתו ביצענו פעולות החייאה מתקדמות ובסופן - הצלחנו לשמחת כולנו להציל את חייו של נתנאל הקטן. לאחר תקופה ארוכה, פתאום קיבלנו ממשפחתו הזמנה לסעודה. התרגשנו מאוד ושמחנו לפגוש אותם שוב. לראות את נתנאל הקטן מחייך אלינו זה ממלא אותנו בכוחות להמשיך ולהציל חיים".

פאראמדיקית מד"א הלל שרון, הוסיפה: "מאוד התרגשנו ושמחנו לחגוג ביחד עם המשפחה את הנס של נתנאל הקטן, היה כיף מאוד לראות אותם, הפעם בנסיבות חיוביות. זה לא ברור מאליו שיש לנו בידיים את היכולת והזכות להציל חיים. בפעם הקודמת שראינו את נתנאל הוא התנדנד בין חיים למוות והיום בסעודה ראינו אותו רץ ומחייך. אני מאחלת לו בריאות ואושר והרבה נחת למשפחה".
 

רמת גן מד״א

art