X

ZAGAMIX מציגה: כיסא גן מעוצב עם כריות נשלפות

חנות הפופ אפ החדשה של מותג העיצוב ZAGAMIX משיקה רהיט דגל לקיץ 24: כיסא גן מעוצב עם כריות נשלפות

ZAGAMIX מציגה: כיסא גן מעוצב עם כריות נשלפות
צילום: יחצ

הכיסא יושק בלעדית בחנות הפופ אפ במתחם 'חונים קונים'

בראשון לציון ב -  25% הנחה  

 

 

חנות הפופ החדשה של מותג העיצוב ZAGAMIX, שנפתחה לאחרונה בקניון 'קונים חונים' בראשון לציון,    משיקה את רהיט הדגל החדש לקיץ 24: כיסא גן מעוצב  העשוי ממתכת  ומשלב כריות נשלפות.

 

הכיסא, שמעוצב בסגנון עכשווי, מתאים ומיועד לחוץ, לגינה או למרפסות והוא יושק באופן בלעדי בחנות הפופ אפ, ב – 25 אחוז הנחה. ב  709 שח בלבד,  במקום 949 ₪.

 

המותג ZAGAMIX פעל עד כה באונליין בלבד באתר: www.zaga.co.il/zagamix וזוהי החנות הפיזית הראשונה  שלו בקונספט של סניף פופ אפ, היא ממוקמת  בלב מרכז העיצוב של העיר ראשון לציון  במתחם "חונים קונים" (רחוב לישנסקי 9 , בקומה 2) ומציעה מגוון פריטים לחללי אירוח ולחללים אחרים ביניהם: הדומים, שידות אחסון, קונסולה שהופכת לשולחן, ארונות, שולחנות קפה ועוד.   

 

רהיט הדגל לקיץ 24 - כיסא גן מדגם בוני, המוצע בלעדית בחנות הפופ אפ, הוא בעל איכויות גבוהות, עשוי מחומרים עמידים לגשם ולשמש ומתאים למרפסת ולגינה, גוף הכיסא עשוי פלדה מגלוונת איכותית שאינה מחלידה עם ציפוי המהווה שכבת הגנה מקרינת השמש, הכריות נשלפות (ניתן לכבס!)  ומרופדות בבד דוחה מים.  מוצע בגוונים לבן ותכלת או שחור.

 

חנות הפופ פופ של ZAGAMIX מציעה חווית קניה ומגוון רחב של פריטי עיצוב לחללי אירוח בבית, בעיצוב מודרני, עכשווי, צעיר וחדשני, המתכתבים עם הטרנדים המובילים בעולם העיצוב, ובמחירים לכל כיס. הפריטים נבחרו בקפידה על מנת לתת מענה למגוון צרכים, תוך דגש על איכות בלתי מתפשרת ועיצוביים ייחודיים שמתאימים לכל סגנון ובמחירים אטרקטיביים, מרבית המוצרים ניתן לבחור ולקחת מהחנות במקום ללא צורך בהובלה ולחסוך זמן וכסף.

 

מחיר: כסא גן דגם בוני-  709 שח בלבד במקום 949 ₪

 

להשיג בלעדית בחנות פופ אפ ZAGAMIX מתחם חונים קונים ראשלצ

 

​​​​​​​​​​​​​​

 

art