X

ישנה או נחה: אילני טען שהסייעת ישנה- בגן אומרים ״מדובר בחלק ממסע השחרה״

הורה שהגיע לגן עיריה במהלך שעות הפעילות טען כי ראה את הסייעת ישנה במהלך שעות הפעילות, אלא שבגן טוענים, ״היא נחה באישור והגן היה בפעילות מלאה״

ישנה או נחה: אילני טען שהסייעת ישנה- בגן אומרים ״מדובר בחלק ממסע השחרה״
צילום: עיריית חולון

אתמול, ראשון, פרסם חבר המועצה ליעד אילני תמונה בה נראית סייעת בגן כשהיא ישנה במהלך שעות הפעילות. אילני, כתב פוסט על הנושא וסיפר כי אחד התושבים שבנו בגן הגיע במהלך היום וראה את הסייעת במצב זה. ״סיימתי כעת שיחה עם הורה נסער, שהגיע היום אחר הצהריים לאסוף את בתו מהצהרון של אחת מהקייטנות העירוניות ונתקל ב...סייעת ישנה״ 

חבר המועצה ליעד אילני כנראה לא ציין שאותו "הורה נסער" הוא למעשה קרוב משפחתו, אבל כנראה שכללי הגילוי הנאות לא חלים עליו.

אלא שהבוקר, שני, הוציאו הודעה מטעם בית עמנואל להורי הילדים בגן שם נכתב כי ״באופן מצער מאוד אמש פורסמה על ידי גורם פוליטי תמונת שיימינג של סייעת כשהיא ישנה לכאורה בזמן הפעילות כחלק ממסע ההשחרה שהוא מנהל לאורך זמן כנגד ראש העיר.בבדיקה מקצועית ויסודית שעשינו התברר כי מדובר בסייעת שלא הרגישה טוב ובהוראת המדריכה ישבה לנוח כמה דקות בכדי להתאושש. לאחר מספר דקות היא אכן התאוששה וחזרה לפעילות מלאה״. עוד ציינו  שם כי אילני, לא ציין בדבריו כי מדובר בהורה עם קרבה משפחתית אליו

עוד הדגישו בהודעה כי ״אנו רואים בחומרה ומגנים כל נסיון לזהם את מערכת החינוך העירונית ואת עבודת הקודש הקשה שעושות נשות החינוך ובמיוחד בקיץ וקל וחומר את השיימינג השקרי והפגיעה הקשה בעובדת מסורה לצורך מאבקים פוליטיים״.

בעירייה הבהירו כי מלבד אותה סייעת שלא הרגישה טוב, בגן פעלו באותה העת עוד מדריכה ועוד סייעת וכי לא הייתה הפרעה למהלך התקין של הקייטנה.

מליעד אילני נמסר בתגובה: ״30 ילדים בני 4 תחת השגחתן של מדריכה אחת ערה וסייעת אחת ישנה. אלו העובדות." אלא שאלה לא העובות, מכיוון שהיו בגן שלוש עובדות, מדרית סייעת ועוד וסייעת נוספת שלא חשה בטוב. "היה ראוי שאם אכן הסייעת לא חשה בטוב, שמישהי תוזעק להחליף אותה מיידית כדי שלא יישארו 30 ילדים תחת השגחה של אשת צוות אחת ועוד בזמן מלחמה." שוב, מדובר בשקר מכיוון שהיו שתי נשות צוות נוספות.

לצערי הרב, הנהלת בית עמנואל מנסה גם במקרה הזה כמו במקרים קודמים שהובאו לידיעתי מהגן הזה ומגנים אחרים, לטייח התנהלות רשלנית ואנטי חינוכית. מה שאמור לעמוד לנגד עיניה של הנהלת בית עמנואל שמתקיימת מכספי המסים שלנו הם רווחתם ושלומם של הילדים שלנו.

מצער שבמקום להתנצל, לבדוק את הנושא לעומק ולהבטיח שמקרים כאלו לא ישנו, הם בוחרים לחתום על הודעה פוליטית שנוסחה בידי ראש העירייה".

כל שנותר לתושבים לתהות הוא:

1. מדוע אילני לא טרח לציין אודות הקרבה  ״להורה המודאג״ שהוא למעשה בן משפחתו? 
2. מדוע הוא בחר לשקר אודות כמות אנשי הצוות שנכחו בגן? היו שלוש אנשי צוות בעוד ליעד הציג מצג לפיו היתה במקום אשת צוות אחת בלבד. 
3. מדוע החלט אילני להשפיל סייעת באופן פומבי? ניתן לזהות את הגן ואת הגננת מתגובות על הפוסט של אילני

​​​​​​​

בית עמנואל ליעד אילני רמת גן

art