X

עולה עולה

כמה זה עולה לנו?!

ROUGE PUR COUTURE היא סדרת שפתונים בפורמולה חדשה מבית מותג המעצבים הבינלאומי YVES SAINT LAURENT צבע טהור. טיפוח טהור. קוטור טהור.רוז' פור קוטור מייצגים מוצר של תנועת יד איקונית עם צבעים מלאי חיים אשר פוגשים גימור סאטן בחותמת של יופי שיכולה להיות רק של חטיבת היופי באיב סן לורן.

LANCÔME מותג הקוסמטיקה היוקרתי מציג: LANCOME RÉNERGIE H.C.F. TRIPLE SERUM EYE- לנקום רנרג'י H.C.F. טריפל סרום עיניים סרום אנטי אייג'ינג לעיניים בעל פעולה עוצמתית.מסייע בהפחתת סימני ההזדקנות של מתאר העין, מעניק אפקט ניכר וברור של הרמת העיניים בטיפול לא פולשני. טריפל סרום עיניים מסדרת RÉNERGIE  מכיל שילוב עוצמתי של  רכיבים פעילים ליעילות גבוהה: חומצה היאלורונית & פפטידי SNK  | נגזרת ויטמיןC  &  ניאצינמיד | ויטמין F

מותג הטיפוח היוקרתי  Shiseido משיק קרם הגנה חדש לפנים מסוג BB עם מקדם הגנה – SPF50+ הקרם מגיע ב 5 גוונים.מדובר בקרם הגנה קומפקטי ונוח מסוג BB עם גוון והגנה גבוהה לפנים  SPF50+ , אידיאלי לשימוש בעת פעילות בחוץ וספורט.הקרם בעל הגנה חזקה מהשמש עם טכנולגיית SynchroShield, המהווה צעיף מגן שהופך עוצמתי יותר בעת מגע עם מים או זיעה. בנוסף נעשה שימוש גם בטכנולוגיית ה- Quick Dry, המייבשת במהירות את הזיעה בכדי לשמור על מראה רענן.

Life Professional מציעה שני ג'לים טיפוליים במיוחד למקרים אלו: ג'ל להרגעת עור מגורה ואדמומי וג'ל אלוורה פורטה פלוס. ג'ל להרגעת עור מגורה ואדמומי: מתאים לצריבת מדוזות, עקיצות יתושים ודבורים, והקלה על תחושת גרד בלתי מוסברת. מתאים לשימוש כל המשפחה, לבית, לטיולים ולכל פעילות מחוץ לבית. וג'ל אלוורה פורטה פלוס: מתאים להרגעה, קירור וריענון העור לאחר חשיפה לשמש, לעקיצות וגירויי עור, לסדקים ולכוויות שטחיות. לתכשיר פורמולה עם מיצוי באחוז גבוה של צמח האלוורה התורם לריכוך העור, מרגיע, ומזרז ריפוי פצעים.

סדרת דרמקסול של ד"ר פישר מתאימה במיוחד לאקלים השורר בארץ. עם ימי שמש רבים בשנה וחום שנוכח בחיינו תקופות ארוכות, תופעת הזיעה המוגברת מלווה אותנו ממושכות ועשויה להשפיע על העור. מעבר לתחושת אי-הנוחות הנגרמת כתוצאה מגירוי ועקצוצים, לעיתים הזיעה משפיעה גם על נראות העור עם הופעת אדמומיות לא נעימה.תכשירי הסדרה כוללים תרחיץ פנים וגוף ותרחיץ המיועד רק לאזור הפנים, ועומדים בסטנדרטים הגבוהים של ד"ר פישר. נבדקו דרמטולוגית, ללא פראבנים, ללא שמנים וללא צבע, מותאמים לעור רגיש ומכילים מרכיבי לחות לתחושת רעננות ויעילות הטיפול.

מותג היופי ג'ייד מציג את המסקרה החדשה והמהפכנית SELFIE המותאמת באופן מושלם לעידן הסלפי והרצון של נשים להופיע במיטבן בכל תמונה.המסקרה החדשה מבטיחה להעניק לכל ריס את הטיפול האולטימטיבי, ולספק מראה מרשים שלא ניתן לעמוד בפניו.

מותג האיפור מייבלין ניו-יורק משיק מסקרה חדשה: פיירוורק (Firework), המעניקה אפקט מקסימלי של אורך ונפח ריסים 360 מעלות.מסקרה Firework  מעניקה מהפך הנראה לעין, למראה ריסים מלאים וארוכים, כמו זיקוקים! בעלת פורמולה קלילה המכילה ויטמין B5 לטיפוח ריסים ללא גושים, למראה עוצמתי מכל זווית.

קרליין מציגה הרחבה לסדרת  C Power Powerful Antioxidantסדרת טיפוח בעלת ריכוז גבוה של ויטמין C פעיל ומשיקה מוצר חדש בסדרה: Hydrating Face Primer Vitamin C Antioxidant and פריימר עם קרם לחות ויטמין C מגן ונוגד חמצון שמן זרעי היפופיאה וניאצינאמיד

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף המוכר והאהוב בישראל, מציג: הוואי שמפו ומרכך קומפלקס קרטין שמפו ומרכך קרטין לשיער עדין או חלש עם פורמולה חדשה, עם קומפלקס קרטין הבונה ומחזק את סיב השערה.

מותג הטיפוח האורגני: ecoLove (אקו לאב) משיק לראשונה דיאודורנטים טבעיים מועשרים בתמציות אורגניות, ללא: אלומיניום, סודה לשתייה ואלכוהול. הדיאודורנטים לא משאירים סימן על הבגדים ומותאמים לאקלים הישראלי.הדיאודורנטים עשירים בתמציות אורגניות מאושרות NATRUE: לבנדר, הדס ורוזמרין המספקות תחושת רעננות וניקיון לאורך היום.

רשת SACARA משיקה לקיץ 2024 : קולקציית איפור מקצועי,  שנוצרה ונבחרה בקפידה בשיתוף מאפרים מובילים.הקולקציה החדשה תצטרף לקולקציית האיפור הקיימת של המותג.הקולקציה החדשה כוללת 12 קטגוריות איפור שונות בגוונים טרנדים ואופנתיים המשלבים פורמולות מקצועיות,שפותחו במשך שנתיים עם הרכיבים ונוצרה בדגש על שימוש ברכיבים מתקדמים, הכוללים שימוש באבקת סיליקה חדשנית המבטיחה מרקמים בגימור משי לנוחות שימוש אופטימלית.

ויט מותג הסרת השיער מסתער על הקיץ הישראלי עם השקת מוצרים אטרקטיביים לגברים המעוניינים בהסרת שיער בצורה קלה ומהירה. סדרת המוצרים החדשים, המותאמת לאזורים קטנים ורגישים,מאפשרת הסרת שיער ללא פצעים וחתכים כמו גם, צמיחה מחודשת רכה ונעימה למגע של השיער. הקרם קל ונוח לשימוש, בעל טכנולוגיית Silk & Fresh המאפשרת הסרת שיער תוך 3 -6 דקות ללא גירויים וכאבים.הקרם מעניק לחות עד 24 שעות ובעל ניחוח נעים.

מותג הקוסמטיקה הטבעי והבינלאומי WELEDA  משיק בימים אלו קרם עיניים אנטי אייג'ינט המשפר באופן משמעותי את נראות העור מסביב לעיניים.קרם העיניים החדש מסייע בהפחתת נפיחות ונראות של כהויות מסביב לעיניים ומפחית באופן מדיד את עומק הקמטים והקמטוטים באזור העיניים.

WELLNESS של MYSHEMEN לטיפוח הגוף המבוססים על זרעי שמן קנאביס ושמנים ארומטיים נוספים ממדינות יצור שונות. משיק מארז עשיר הכולל: סרום גוף, קרם ידיים, שמן בוסטר אולטימטיב להשיג באתר החברה.

מותג מגני התחתון המוביל Carefree מבית ג'ונסון & ג'ונסון מציג את הדור הבא  של אריזות המוצרים. ניראות חדשה צעירה ובולטת, תחליף את העיצוב הנוכחי והמוכר של המותג, ללא כל שינוי במוצרים עצמם.

 

 

אסם משיקה מהדורה חדשה של מנה חמה בטעם קארי.המהדורה תושק בשני טעמים מפנקים, אשר יאפשרו חוויה חדשה עם חיבור למטבח האסייתי: מנה חמה נודלס בטעם עוף וקארי ירוק ומנה חמה נודלס בטעם עוף וקארי צהוב

 

טונה סטארקיסט מרחיבה את סדרת הארוחות המוכנות ומשיקה שלושה טעמים חדשים, עשירים בחלבון: ארוחת לאנצ'בוקס אטריות אורז בתוספת טונה ברוטב פאד תאי, ארוחת מיקס טונה מג'דרה עם אורז ועדשים, ארוחת מיקס סלמון עם קינואה אדומה וירקות

בהמשך להשקת סדרת התבשילים "מאדאם פרז", בה כל שנדרש הוא הכנת התוספת בבית, מושק בימים אלו נודלס של מסעדות. שדרוג משמעותי של הארוחה הביתית, בקלות מקסימלית. אטריות הנודלס מצוינות בשילוב עם המנות האסייתיות של מאדאם פרז – עוף סצ'ואן בסגנון סיני ועוף בקארי אדום בסגנון תאילנדי. ארוחה לשניים, שאפשר להרכיב בתוך מספר דקות, והתוצאה מובטחת.התבשילים הם פרי פיתוח ארוך של חטיבת החדשנות של זוגלובק, מיוצרים בטכנולוגיה ייחודית מוגנת פטנט, ומביאים בשורה קולינרית לצרכן הישראלי. התבשילים מצוננים, מבוססים על מתכונים ביתיים וללא חומרים משמרים. הסדרה כוללת: רוטב בולונז, קציצות של סבתא, צ'ילי קון קרנה, קארי מסמאן בקר, עוף סצ'ואן ועוף בקארי אדום. כל שנדרש הוא הכנת התוספת בבית – בישול פסטה, אורז או נודלס.

רשת הגלידריות "וניליה" משיקה גלידה חדשה עם ממרח אגוזי הלוז והקקאו האהוב, נוטלה.הגלידה החדשה מכילה 60% נוטלה ועשויה מחומרים טבעיים והוכנה על פי מתכון שאושר על ידי חברת פררו. כחלק מההשקה, יימכרו בסניפי וניליה מארזים ייעודיים עם מוצרי נוטלה.גלידה עם נוטלה של וניליה תהיה זמינה בסניפי הרשת החל מ27.06.2024. לרשימת הסניפים קישור.

חברת "גורי",משיקה לראשונה בישראל את מהדורת הקיץ המוגבלת של מותג השוקולד הגרמני Schogetten – FREEZ ME – המיועד, כשמו כן הוא, להקפאה, בשלושה טעמים שיקררו וימתיקו את הקיץ: תות, וניל ושוקולד מריר עם אגוזי לוז.

קראנץ' במבה מתוקה, מגיע כשנה לאחר השקת קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס שהושק בקיץ 2023 שנבחר ברוב קולות ע"י קהילת הפודיז הגדולה ביותר בישראל רעבים ברעבך. המוצר הפך תוך זמן קצר למבוקש מאוד. בשל האהדה הגדולה שזכה לה השלגון, השיקה גלידות נסטלה לעונת הקיץ 2024 מאגדת קראנץ' קורנפלקס הכוללת חמש יחידות מיני קראנץ'.

לרגל משחקי יורו 2024, חברת א.ג.ת.ד - מחברות ייבוא האלכוהול והיין המובילות בישראל – משווקת מהדורה מיוחדת של הבירה האהובה והמוכרת ביטבורגר - עם פחית מעוטרת בסמלי הערים המארחות את משחקי אליפות אירופה, התרבות והקולינריה הגרמנית.

בקפה לנדוור ממשיכים להשיק את סדרת החד זני, ובמיוחד לקיץ משיקים את קפסולות קפה קוסטה ריקה SHB SOLARIEGO שמצטרפות לקפסולות גואטמלה וברזיל.קפה חד זני, 100% ערביקה איכותית המאופיינת בטעמים מתקתקים של שוקולד חלב ושקדים. גוף בינוני, עם חמיצות נעימה ומאוזנת. לקפה פרופיל קלייה בינוני, המוציא ממנו את הארומה והטעמים הטובים ביותר והוא מתאים מאוד לקפה קר.

חדש מגלידת שטראוס:2 מאגדות GOODIZ  פרי – מאגדת המכילה שרבט עם תות ועם אפרסק מאגדת המכילה קרחוני שרבט בטעם פירות טרופיים ובטעם אננס ליים וטילון קורנטו SUPER  בטעם ריבת חלב.

כחלק מתהליך השיקום והחזרה של חקלאי העוטף לשדות, יוצא מותג תפוצ'יפס  במהלך סימון אריזות החטיף בשם השדה ממנו נקטף תפוח האדמה שנמצא בשקית: מבארי, נחל עוז וכפר עזה

 

FITNESS משיקה את גרסת ה"מיני" של הקרקר האהוב – נשנוש מושלם שמעשיר את התזונה היומית, ומעניק רגע של פינוק טעים מזין ומאוזן באריזה של 150 גר'.בסדרה מיני קרקר כפרי ומיני קרקר רוזמרין

הסדרה השנייה בגרסת ה"מיני"– חטיפי פריכיות קטנטנים וטעימים עם דגנים מלאים, ירקות וקטניות, המייצרים חווית אכילה חדשה, מפנקת ומזינה. חטיפי המיני החדשים מגיעים באריזה אישית של 30 גר' ומהווים פתרון אידיאלי לנשנוש בין הארוחות, לכל מי שרוצה לשמור על תפריט מאוזן וטעים במיוחד. בסדרה שני טעמים: מיני פריכיות סלק ובטטה סגולה ומיני פריכיות חומוס וקינואה

סטארבקס משיקה את קפסולות ברקפסט בלנד שיעניקו לכם את ההזדמנות לקחת רגע איכותי לעצמכם וליהנות מחוויית הקפה האהוב עליכם. עם הקפסולות החדשות תוכלו ליהנות מקפה קר או חם לבוקר מושלם ומרענן במיוחד. הקפסולות מתהדרות בקלייה בינונית בטעמים מאוזנים ועשירים במיוחד. ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ובחנות האונליין Nestle coffee shop.

אבוט משיקה בישראל סימילאק גולד פלוס - הדור הבא של תרכובות מזון לתינוקות בישראל עם הרכב בלעדי של 5 סוגי HMO, סיבים פרהביוטיים, שפותחו מדעית לתמיכה בהגנה חיסונית, עיכול קל והתפתחות קוגניטיבית של תינוקות.

"ניו-נוטרישן" משיקה את  DOUBLE BOOST - סדרה חדשה של משקאות בוסט מעוררים, בבקבוק קומפקטי. הסדרה מוצעת ב-4 טעמים: לימונענע, פירות, אבטיח וענבים, ומתאימה לכל מי שצריך בוסט מעורר במהלך היום - חיילים, נהגים, מתאמנים.

קבוצת פררו, בעלת המותג טיק טק, משיקה טעם חדש למותג האהוב לקראת הקיץ :טיק טק מנגו. טעם המנגו הוא טעם קיצי ואהוב בישראל.טיק טק מנגו הוא הפתרון המרענן לקיץ הישראלי עם טעם פירותי, עסיסי ומיוחד. סוכריות טיק טק מנגו מגיעות באריזה הקלאסית של טיק טק, עם 33 יחידות בחפיסה. הטעם החדש מצטרף לסדרת הטעמים המובילים ואהובים של טיק טק בישראל – מנטה, מנטה חזק, תפוז ותות.

חברת "ביג פוד כחול לבן" משיקה סדרה חדשה של סוכריות מרעננות ללא סוכר, בשישה טעמים אהובים, באריזות חמודות

רשת COOK AND BAKE - רשת המולטי ברנד המובילה בתחום מוצרי האירוח, הבישול והאפייה, מציגה בימים אלה את קולקציית Roso SNAP.קופסאות רוסו סנאפ Roso SNAP נולדו מתוך הבנה שיש צורך וביקוש למוצר אחסון בעל פתיחה ונעילה קלה והרמטית, בנוסף מוצר קל ומאפשר לשמור בעזרתו על סדר וארגון.הקופסאות השקופות מאפשרות מראה אסתטי ונקי לסידור ארונות, מגירות, מזווה הבית ועוד אזורי אחסון רבים. רוסו סנאפ Roso SNAP  שומרות על איכות וטריות המוצרים לצד סגנון סידור נקי וקלאסי.

מותג קוויק מרחיב את סדרת המטליות המצליחה ומציע מטליות מיקרופייבר נשלפות אחת אחת לניקוי כל סוגי המשטחים.

 

רמת גן

art