X

מחפשים כיוון מקצועי ותעסוקתי? כמה הצעות עיקריות מעולם הפיננסים

עולם הלימודים ושוק העבודה של ימינו עשויים להיות מבלבלים מאוד. לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים כאחד, מתלבטים מה ללמוד ובמה להתמחות על מנת להבטיח לעצמם תחום עיסוק יציב ומניב. במידה וגם אתם/ן נמצאים/ות באותו חיפוש אחר מסלול לימודים אשר יהווה גם כיוון מקצועי ותעסוקתי מבטיח, עולם הכספים והפיננסים הוא מקום טוב להתמקד בו.

  • י"ח אייר התשפ"ד
קרדיט FREEPIK
קרדיט FREEPIK
להלן כמה הצעות מהתחום לקורסים ומסלולי לימודים קצרים ומתומצתים, אשר ישימו אתכם על דרך המלך לקריירה אטרקטיבית בתחום:

לימודי ביטוח

עולם הביטוח הוא אחד מהתחומים היציבים והבטוחים ביותר מבחינה תעסוקתית להתמחות בהם כיום. זאת, בין השאר, מכיוון שככל שהשוק המקומי והעולמי (והעולם בכללותו) הולכים והופכים תזזיתיים יותר וצפויים פחות, כך עולה קרנו של עולם הביטוח והביקושים לביטוחים שונים רק מטפסים מעלה. לימודי ביטוח מכינים את התלמידים לקראת הבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, אותן נדרש לעבור על מנת לקבל רישיון סוכן/ת ביטוח. מדובר בקורס מתומצת וממוקד במסגרתו לומדים את החומר הנדרש לבחינה החיצונית, ואף עוברים בהרחבה על שאלות מבחינות העבר במטרה להגיע לבחינה עצמה ברמת ההכנה הגבוהה ביותר.

קורס חשבות שכר

גם זו דוגמה מצוינת לקורס ממוקד ומהיר יחסית, אשר במקרה זה מציע הכנה לבחינה החיצונית המועברת על ידי לשכת יועצי המס. מקצוע זה נדרש כיום בכל בית עסק וארגון גדול, והביקוש לחשבי שכר תמיד גבוה ונשמר יציב. במסגרת קורס חשבי שכר לומדים לא רק את עבודתם של חשבי שכר בפועל ואת ההיבטים הפיננסיים, המשפטיים והמיסויים של מקצוע זה, אלא גם עוברים מפגש מעשי מיוחד בו לומדים כיצד לעבוד על תוכנות חשבות השכר העיקריות בהן משתמשים כיום בתחום. קורס חשבות שכר מוצע כיום גם במתכונת של קורס דיגיטלי – קורס המועבר כולו אונליין, וכך מאפשר למי שמעוניין בכך ליהנות מהגמישות הרבה ביותר שרק ניתן לדמיין בעולם הלימודים – תוכלו להחליט מתי והיכן אתם רואים כל שיעור (וכמה פעמים תצפו בו), וכמובן שניתן תמיד להתייעץ ואף להיפגש עם המורים בפועל (מחוץ למדיום הדיגיטלי), במידה ומרגישים צורך בכך.

שוק ההון למתחילים

שוק ההון מהווה כמובן כתובת עיקרית בעולם הכספים והפיננסים, המושכת אליה מיליוני אנשים מכל רחבי העולם מדי שנה. קורס שוק ההון למתחילים הוא קורס היכרות רחב היקף אשר כולל לא רק היכרות ראשונית מעמיקה ונרחבת ביותר עם שלל הנושאים והרכיבים השונים המרכיבים את שוק ההון (ולמעשה את המערכת הפיננסית העולמית כולה), אלא גם תרגול מעשי של מסחר בורסאי. התרגול מתבצע באמצעות מערכות סחר מדומות, בלי כסף אמיתי אך כן עם הנתונים האמיתיים המלאים המתקבלים מהשוק בזמן אמת. קורס זה מהווה דרך מומלצת ויסודית במיוחד להכיר את שוק ההון באופן מקצועי ומעמיק ואף להיכנס לעולם הסחר הבורסאי. ** פרסום ממומן
פרסום ממומן לימודים והשכלה

art