X

חולון ממשיכה להיערך למצב חירום

עיריית חולון ממשיכה להעלות את מוכנותה לשעת חירום, קיימה תרגיל להצבת גנרטורים לצופרים ברחבי העיר והפיקה שורת סרטוני הסברה לתושבים

צילום: עיריית חולון
צילום: עיריית חולון

במסגרת העלאת הכשירות והמוכנות של חולון לשעת חירום, קיימה עיריית חולון בימים האחרונים תרגיל ייחודי וראשון מסוגו בארץ להצבת גנרטורים לצופרים ברחבי העיר. זאת, על מנת לאפשר רציפות תפקודית של הצופרים במקרה של עלטה כתוצאה מהפסקת חשמל ארוכה.

במסגרת התרגיל הוצבו גנרטורים בכל מיקומי הצופרים בעיר וצוותי השטח תודרכו כיצד לבדוק בזמן אמת את תקינות הגנרטורים ולתת מענה לתקלות, במידה שיהיו.

בנוסף, הועלו לאתר העירייה, בדף ייעודי, שורת סרטוני הסברה לתושבים, כחלק מתוכנית ההסברה העירונית "עוגן איתן חולון" להיערכות עירונית ואישית ומתן מענים בעת חירום, בדגש על הסלמה ביטחונית, חלילה.

מדובר בסרטונים מקוריים, שהופקו על ידי עיריית חולון, בשיתוף פיקוד העורף, בהובלת ראש העירייה, שי קינן, ובהשתתפות נציגי העירייה ופקע"ר, שמציגים באופן ברור ופשוט את ההיערכות המומלצת לשעת חירום (סרטונים נוספים יועלו לאתר בהמשך).

בין היתר, עוסקים הסרטונים בהכנת המרחב המוגן; בהסבר על המרכזים החדשים לשעת חירום - משאל"ה (מרכז שירות אזורי לרווחת התושב); במפה הדינמית (שמצויה באתר העירייה), שבה ניתן למצוא על בסיס מיקום התושב מיקומי מקלטים, בתי מרקחת ומרכולים שפתוחים בשעת חירום בסביבתו ועוד. יצוין, כי חוברת מפורטת ומאירת עיניים בנושא ההיערכות לחירום מצויה באתר העירייה ואף נשלחה לכל בתי האב בעיר.

ראש העירייה, שי קינן: "עיריית חולון נוהגת באחריות וממשיכה להעלות את מוכנותה ומוכנות תושבי העיר לתרחישי חירום שונים. אנו עושים זאת במגוון דרכים יעילות ויצירתיות, על מנת שבשעת אמת, חלילה, יהיו מצויים בידי תושבי חולון מירב הכלים להתמודדות מיטבית, לשם שמירה על מוגנותם ועל מוגנות בני משפחתם"

קישורים לסרטונים באתר העירייה בלחיצה כאן

עמוד הבית ראשי חדשות חולון חולון תרגיל חירום

art