X

שגרה: מיזם חינוכי ל- 250 ילדים מהעוטף השוהים בכפר המכביה  

הפקולטה לחינוך באוניברסיטת בר אילן, בשיתוף עם עיריית רמת גן ומשרד החינוך,  מאמצת את מרכז המפונים בכפר המכביה. 

שגרה: מיזם חינוכי ל- 250 ילדים מהעוטף השוהים בכפר המכביה   

בשבועות האחרונים מתמודדת מדינת ישראל עם מצב מלחמה המלווה בדחק, אבדן, דאגה וחסר ודאות וקשים המעוררים תגובות התמודדות הן בקרב משפחות שחוו וחווים את הטראומה באופן ישיר והן בקרב משפחות שהיו ונמצאות תחת סכנה. משפחות רבות חולצו ומפונות מאזורי הלחימה אל מרכז הארץ ומשוכנות במרכזים שונים ייעודיים המאפשרים לינה והתנהלות יום יומית בטוחה כולל תמיכה וטיפול רגשי, חינוכי והתפתחותי.

את הפרוייקט החינוכי של אוני' בר-אילן מרכזים מטעם הפקולטה ד״ר שירה אילוז ראש החוג להכשרת מורים, ד"ר נועם טופלברג שאחראי על ההתנסות המעשית בבתי הספר וד"ר נירית יגרמן, מנהלת היחידה הקלינית התפתחותית בתוכנית הריס של אוניברסיטת בר אילן שיזמה קבוצות טיפול בילדים עם צרכים מיוחדים שפונו מביתם.

במיזם החינוכי משתתפים גם סטודנטים וחברי סגל הנותנים מענה בתחומי דעת שונים כמו, אנגלית, מתמטיקה, חינוך מיוחד ומוסיקה במרכז הלימודי שנפתח במקום, זאת בליווי מקצועי של חברי הסגל ודיקנית הפקולטה פרופ' זהבית גרוס.

כאמור, כל המפגשים נעשים במסגרת שיתוף הפעולה עם מחלקת החינוך בעיריית רמת גן ומשרד החינוך. מדי שבוע מפורסם להורים סדר היום לשבוע שאחריו.

עמוד הבית ראשי

art