X

תחזית אסטרולוגית לחודש יוני 2023

גלו מה מצפה לכם בחודש יוני על פי התחזית האסטרולוגית שלכם. מאת האסטרולוג רועי לב.

  • י"ב סיון התשפ"ג
תחזית אסטרולוגית לחודש יוני 2023
 
HEADER טלהצילום: HEADER טלה
טלה 20/4-21/3 המצב הכספי מתחיל להיות טוב מאוד, והולך ומשתפר. טוב לכם ורגוע מאוד בחיק הבית והמשפחה. אתם נוטים לעסוק בתחביבים אתגריים.
HEADER שורצילום: HEADER שור
שור 20/5-21/4 מתחילה לכם תקופה מאוד טובה, אופטימית ומוצלחת וזאת בגלל כניסתו של יופיטר -צדק למזלכם, עכשיו ירגישו אותו במיוחד ילידי תחילת המזל.
HEADER תאומיםצילום: HEADER תאומים
תאומים 20/6-21/5 מתחיל להיות לכם טוב בפרטיותכם. אתם פשוט מפיקים הנאה מרובה בלהיות עם עצמכם. יש לשים לב לא להיות יותר מידי תוקפני ואגרסיבי כלפי סביבתכם הקרובה, בעיקר כלפי שכנים ועמיתים לעבודה.
HEADER סרטןצילום: HEADER סרטן
סרטן 22/7-21/6 ונוס -נוגה נמצאת במזלכם, מה שאומר תקופה רגועה ומפנקת נמצאת לפניכם. השנה יהיה קשר טוב עם חברים ואנשים, גם חדשים שאתם עוד תכירו.
HEADER אריהצילום: HEADER אריה
אריה 22/8-23/7 חודש אנרגטי וסוער לפניכם, זה בגלל כוכב מרס -מאדים שנכנס לא מכבר למזלכם. ירגישו אותו בעיקר ילידי תחילת המזל.
HEADER בתולהצילום: HEADER בתולה
בתולה 22/9-23/8 זוגיות אין עכשיו, או שיש והיא לא מספקת. אתם לומדים שיעור בזוגיות ושותפות. זה זמן טוב לנסוע עכשיו לחוץ -לארץ, ו/או להתחיל לימודים גבוהים/קורסים.
HEADER מאזנייםצילום: HEADER מאזניים
מאזניים 22/10-23/9 אתם יוזמים פעילויות חברתיות, ובכלל משקיעים הרבה אנרגיה בחברים בזמן האחרון. יתכנו הכרויות עם אנשים חדשים, כמו כן יתכן שגם יהיו ניתוקים מחברים כלשהם.
HEADER עקרבצילום: HEADER עקרב
עקרב 22/11-23/10 יופיטר -צדק עובר בבית הזוגיות שלכם, מה שמגביר את פוטנציאל הזוגיות בשנה הזאת, הוא מבטיח זוגיות אופטימית, שופעת טוב ומוצלחת. בכלל יש סיכויי הצלחה בהרבה נושאים. אתם עשויים להכיר את בני הזוג במשהו הקשור בחוץ -לארץ.
HEADER קשתצילום: HEADER קשת
קשת 21/12-23/11 יש פוטנציאל לזוגיות החודש שלא תבוא בקלות, או שלא תהיה קלה בעיקר בהתחלה. כספים עשויים להגיע אליכם מבלי שתתאמצו כל כך להשיג אותם.
HEADER גדיצילום: HEADER גדי
גדי 20/1-22/12 יחס קריר ורציני כלפיכם מסביבתכם הקרובה, שכנים ועמיתים לעבודה. צריך בתקופה זו להיזהר ביחסכם עם אחים.
HEADER דליצילום: HEADER דלי
דלי 19/2-21/1 המצב הכספי קצת קשה יותר החל מהחודשיים האחרונים. עליכם להיזהר ולהשגיח על הזוגיות, כי יש נטייה למריבות וויכוחים.
HEADER דגיםצילום: HEADER דגים
דגים 20/3-20/2 היחס כלפי סביבתכם הקרובה, שכנים ועמיתים לעבודה הוא חם, מכבד ואופטימי. עליכם להשגיח על בריאותיכם. אפשרות לעסוק בפעילות גופנית.
כללי הורוסקופ

art