X

בת ים: כן כולל שירות!

מדד דיגילוקאלי הבוחן את היצע השירותים הדיגיטליים לתושב ולעסקים ברשויות המקומיות דירג את בת-ים בעשיריה הראשונה בקרב הרשויות בארץ.

צילום: דוברות עיריית בת ים

העיר בת-ים ביצעה שיפור משמעותי בשנה החולפת מציון 76 במדד הקודם לציון 94 במדד הנוכחי וייצבה את עצמה בעשיריה הראשונה.

בין הפרמטרים בהם בוצעו שיפורים משמעותיים: מגון השירותים הדיגיטליים לתושבים, נגישות האתר העירוני, דיגיטציה של שירותי תכנון ובניה ושירותים לעסקים. בפרמטרים שנבחנו קיבלה העיר ציונים גבוהים בהרבה מהממוצע הארצי:

מבחינת שירותים לתושב קיבלה העירייה את הציון המקסימלי של 100 נקודות. (ממוצע ארצי 63). מבחינת שירותים לעסק קיבלה המועצה את הציון המכובד של 88 נקודות. (ממוצע ארצי 34). מבחינת נגישות הפלטפורמות הדיגיטליות קיבלה העירייה את הציון 95 נקודות. (ממוצע ארצי 77). מבחינת שירותי תכנון והנדסה דיגיטליים קיבלה העירייה ציון כללי של 83 נקודות. (ממוצע ארצי 54).

בין השירותים הדיגיטליים החדשים ניתן לבצע זימון תורים לפגישות טלפוניות ללא הגעה לעירייה, להנות מתו חנייה דיגיטלי, לדווח על מפגע למוקד העירוני בווטסאפ ולבצע מגוון רחב של פעולות שונות דרך האתר העירוני בכל זמן ומכל מקום.

סמנכ"לית השירות נועה רימון גופרשטיין: "בשנים האחרונות אנו משקיעים משאבים רבים ליצירת חווית תושב מיטבית, הן במרחב הדיגיטלי והן במפגשים הפיזיים. הנהלת העיר והעירייה רואה בשירות ערך מרכזי לקידום איכות חיי התושבים."

עמוד הבית ראשי חדשות בת-ים בת ים שירות

art