X

מה מיוחד בעדשות מגע יומיות סיליקון הידרוג'ל?

לא מעט מהצעירים היום מעדיפים להשתמש בעדשות מגע יומיות ואף מגדילים ומשתמשים בעדשות מגע סילקון הידרוג'ל לשימוש יומי.

  • ל' אב התשפ"א
תמונה: freepik
תמונה: freepik
מה מיוחד בעדשות מגע יומיות סיליקון הידרוג'ל? מליוני אנשים ברחבי העולם עושים שימוש  יומיומי במשקפי ראיה, אלו מאפשרות לסובלים מקוצר ורוחק ראיה לראות בצורה ברורה חדה וללא כל התניות כאלו ואחרות. אבל בשנים האחרונות אפשר לשים לב כי לא מעט מהצעירים מעדיפים להשתמש בעדשות מגע יומיות ואף מגדילים ומשתמשים בעדשות מגע סילקון הידרוג'ל לשימוש יומי.  עדשות אלו מספקות מענה מושלם עבור הסובלים מבעיות ראיה, הגנה בזמן עבודה מומשכת אל מול מסכים וסביבה נושמת ובריאה עבור קרנית העין. אז אם גם אתם עדיין מרימים את המשקפיים אל מעל לגשר האף או נסחבים עם המשקפיים לכל מקום גם אם לא תעשו בהם שימוש לבסוף, הכירו עדשות מגע יומיות סיליקון הידרוג'ל שיוכלו לפתור אתכם מכל אלו.    למי זה מתאים?  עדשות מגע סיליקון הידרוג'ל יומיות יכולות להיות מתאימות עבור רוב האנשים אשר סובלים מבעיות ראיה.    ממה העדשות מורכבות?  עדשות סיליקון הידרוגל יומיות מורכבת בעיקרן מחומר הידורג'ל-סיליקון , היחס של כמות החומרים בעדשה יכול להשתנות בהתאם לעדשות השונות ולסוג העדשה.   האם יש מגבלה של זמן?  עדשות מגע יומיות מוגבלות בזמן השימוש שלןה וברוב הפעמים מומלץ לסיים את השימוש בהן בחלוף שמונה עשרה עד עשרים וארבע שעות.    מה היתרונות של עדשות מגע יומיות סיליקון-הידרוגל?
  • שמש רובן של עדשות מגע יומיות סיליקון-הידרוג'ל מספקות מעטפת הגנה מלאה מפני קרני השמש, כך שתוכלו לחייך מבלי להסתתר מהקרניים שלה. 
  • זרימת חמצן רובן הגדול של עדשות המגע היומיות מספקות חמצן אל העין ואפילו בצורה טובה, אבל עדשות מגע סיליקון הידרוג'ל עושות זאת במאת האחוזים והסיכוי שתרגישו בחוסר חמצן או גירוד יהיה נמוך משאר העדשות. 
  • חיטוי עדשות מגע סיליקון הידרוג'ל יומיות אינן דורשות מכם התעסקות או חיטוי שלהן, כך שעם סיום השימוש בהן ובניגוד לעדשות לא יומיות לא תזדקקו לחטא אותן או לדאוג לניקיון שלהן. 
  האם יש צורך בהתאמה?  אכן. בכל מעבר שבין משקפים אל עדשות מגע ישנו צורך בבדיקה של אופטומטריסט על מנת שיוודא כי ההתאמה לעין הינה מקסימלית. יחד עם זאת חשוב לבצע בדיקה שכזו אחת לשנה.    מה בנוגע למי שיש  צילינדר?  עדשות מגע יומיות סיליקון הידרוג'ל יכולות להיות מתאימות גם עבור אנשים הסובלים מצילינדר.    מה עוד טוב בעדשות אלו?  מלבד זרימה מעולה של אוויר אל תוך העין ושמירה על רמת הרטיבות שלה, עדשות סיליקון הידרוג'ל יומיות יעזרו לשמירה על לחות העין בעזרת יכולת הספיגה של עדשות אלו.       *כתבה שיווקית
צרכנות עדשות מגע סיליקון הידרוג'ל

art