n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: עלון מידע להתמודדות עם פחד וחרדה בקרב ילדים במצב איום בטחוני

קריית אונו: עלון מידע להתמודדות עם פחד וחרדה בקרב ילדים במצב איום בטחוני

נוכח רצף של מספר אירועים ביטחוניים שעלולים להשפיע על תחושת הבטחון הכללי יצא האגף לשירותים חברתיים והשירות הפסיכולוגי למשפחות לגלות ערנות לסימנים חריגים בהתנהגות הילדים

חרדה
צילום: באדיבות עיריית קריית אונו

עיריית קריית אונו פרסמה בשבוע שעבר, עלון מידע להתמודדות עם מצבי פחד וחרדה בקרב ילדים, נוכח רצף של מספר אירועים ביטחוניים שעלולים להשפיע על תחושת הבטחון הכללי.

בעלון מופיעים 10 צעדים להרגעת החרדה בקרב ילדים וילדות, החל מתשומת לב למצב הרגשי של ההורים  וכלה בהקשבה לשאלות הילדים ומענה מותאם גיל, מתן ביטוי לרגשות, תרגילי נשימה, מתן מידע, הרגעה וכדומה. גם ראש העיר, ישראל גל, יצא בקריאה לתושבים לגלות ערנות ולשמור על שגרה תוך גילוי תמיכה ואמונה בכוחות הבטחון. בעלון, שיצא על ידי אגף השירותים החברתיים והשירות הפסיכולוגי החינוכי באגף החינוך, מזמינים משפחות לגלות ערנות גם לסימנים חריגים, כמו: רגרסיה בהתנהגות הילדים או כל התנהגות מדאיגה ולפנות לקבלת עזרה.

ישראל גל, ראש העיר: " אנו נמצאים ערב חג הפסח, והילדים יוצאים לחופשה שהם כל כך מחכים לה. בואו נעשה כל שביכולתנו כדי לשמור על שגרת החיים וסדר היום הרגיל, כל אחד ואחת בביתם וסביבתם וכן על תכניות החופש המקוריות, אך מנגד נגלה עירנות רבה ונדווח לכוחות הביטחון על כל דבר חשוד. זאת כמובן, מבלי להעביר תחושות של לחץ מיותר לילדים."

 

 

חרדה
באדיבות עיריית קריית אונו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות